دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

تزریق چربی به صورت

محتوای این مطلب

یکی از بهترین گزینه‌های درمانی برای اصلاح نواقص زیبایی‌شناسی صورت و نیز زاویه سازی صورت، تزریق چربی به صورت است. هر کدام از این نواقص، علت و یا علت‌های زمینه‌ای متفاوتی دارند و بر اساس علت زمینه‌ای درمان این مشکلات، متفاوت است.

با افزایش سن، کلاژن‌سازی پوست تحلیل رفته و به مرور مشکلات کاهش حجم چربی و خشکی پوست برای اشخاص به وجود می‌آید. فرم صورت بسیاری از افراد اینگونه است که حالت استخوانی داشته و گونه‌های بیرون زده و یا چشم‌های فرو رفته‌ای دارند و گاهی این موارد سبب شده تا شخص از چهره استخوانی خود ناراضی باشد و بخواهد با مقداری تزریق چربی به صورت این مسئله را حل کند.

تزریق چربی به صورت یکی از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های زیبایی است که به دلیل مطابقت داشتن نوع چربی با بدن، هیچگونه عوارض خطرناکی ندارد و در عین حال با قابلیت اصلاح چهره، جذابیت صورت را چندین برابر خواهد کرد.

تزریق چربی از آن دسته پروسیجرها است که اگر با رعایت نکات علمی انجام شود می‌تواند بسیار سودمند و با نتایج درخشان همراه باشد و برعکس، اگر با روش‌های غیر علمی انجام شود می‌تواند بسیار دردسرساز باشد.

آشنایی با روش تزریق چربی به صورت

پوست همواره در حال کلاژن‌سازی و ترمیم خود است اما این فرآیندها با افزایش سن، به مرور کاهش یافته و پوست به سمت پیر شدن می‌رود. امروزه برای ایجاد جوانسازی پوست و از بین بردن فرورفتگی‌های فرم صورت از تکنیک تزریق چربی به صورت استفاده می‌کنند.

طی این روش، چربی‌ها با استفاده از سوزن‌های تقریباً بزرگی به پوست تزریق و سپس فرم‌دهی می‌شوند. این چربی‌ها برای تزریق به صورت کاملاً طبیعی بوده و از نواحی مختلف بدن برای تزریق چربی به صورت برداشته می‌شوند و به نواحی مختلف مورد نظر تزریق می‌گردند. فرآیند تزریق چربی ساده بوده و نیازی به بیهوشی کامل ندارد و فقط با یک بیحسی معمولی قابل انجام است.

برداشتن چربی برای تزریق کردن
برداشتن چربی برای تزریق کردن

چه زمانی تزریق چربی به صورت قابل انجام است؟

تزریق چربی به صورت معمولاً زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که عمق چین و چروک‌ها به اندازه‌ای باشد که تزریق ژل به صورت پاسخگوی رفع آنها نباشد. البته بعضی اشخاص از همان ابتدا، این روش را بر سایر تکنیک‌ها ترجیح می‌دهند زیرا دارای ماندگاری و دوام بسیار بالایی است.

  • برای حجیم‌سازی لب‌ها
  • برجسته‌سازی گونه‌ها
  • برقراری جوانسازی پوست
  • از بین بردن شلی و افتادگی پوست صورت
  • به جهت پر کردن خطوط ریز و درشت اطراف دهان
  • محو کردن چاله‌های ناشی از جوش و جوش‌های آبله مرغان
  • رفع فرورفتگی‌های نواحی مختلف صور از جمله گودی زیر چشم

بهتر است انتظارات و دلیل خود برای تزریق چربی به صورت را برای پزشک زیبایی خود بازگو کنید زیرا شاید ایشان روش ساده دیگری را برای شما توصیه کند و راهنمایی‌های مفیدی را در اختیارتان قرار دهد.

مزایای تزریق چربی به صورت

تمامی کاندیدهایی که از این روش استفاده کرده‌اند، تاکنون از نتایج دریافتی رضایت داشته‌اند و تکنیک تزریق چربی به صورت را برای برقراری زیبایی و جوانی چهره ایده‌آل می‌شناسند. این روش دارای مزایای بی‌شمار است که در این قسمت به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت:

  • اصلاح بدفرمی‌های صورت
  • جوانسازی و ترمیم بافت پوست
  • محو شدن جای زخم‌ها و فرورفتگی‌های جای جوش
  • جذب چربی‌های اضافی و ایجاد تعادل چهره
  • ماندگاری بسیار بالا و نیمه دائمی بودن روش
  • رفع فرورفتگی و گودی برخی نواحی صورت
  • عدم استفاده از ماده خارجی در این روش
  • امکان تزریق چربی به دیگر نواحی بدن

مناطق قابل تزریق در صورت

تقریباً برای اصلاح همه عیوب صورت از جمله گودی شقیقه‌ها، پیشانی، خط اخم، خط خنده و نیز زاویه‌سازی صورت از جمله برجسته‌سازی و لیفت گونه، زاویه فک، چانه و… و نیز گودی و سیاهی زیر چشم و اصلاح فرم بینی می‌توان از تزریق چربی استفاده کرد.

ناگفته نماند علاوه بر صورت، برای جوانسازی پشت دست، تزریق چربی به واژن و حجم‌دهی باسن و سینه نیز می‌توان چربی تزریق کرد.

گونه گذاری با تزریق چربی

اگر شما هم به فکر گونه‌گذاری برای صورت خود هستید، شاید بین روش کاشت پروتز و گونه‌گذاری با تزریق چربی مردد باشید. به طور کلی تزریق چربی به گونه یکی از پرکاربردترین روش‌های زیبایی است که موجب برجسته‌سازی بسیار خوبی می‌شود.

تزریق چربی به صورت

برای انتخاب هر یک از این روش‌ها، لازم است تا با پزشک زیبایی مشورت کنید. به این مورد توجه داشته باشید که گونه‌گذاری با تزریق چربی دارای دوران نقاهت کوتاه‌تری بوده و در برابر روش کاشت با پروتز، تکنیکی غیرتهاجمی بشمار می‌رود. امروزه افراد بیشتر از روش تزریق چربی به صورت و گونه برای برجسته‌سازی گونه‌ها و یا ایجاد گونه استفاده می‌کنند. همچنین قابل ذکر است میزان هزینه گونه‌گذاری با تزریق چربی از روش پروتز بسیار کمتر است.

این تکنیک دارای محدودیت سنی نیست و خانم‌ها می‌توانند از سن 18 سالگی به بعد از این روش استفاده کنند.

نحوه برداشت چربی

در این روش، حجم مورد نیاز توسط دکتر پارسیان‌فر تخمین زده می‌شود و پس از تزریق ماده بی‌حسی، تحت بی‌حسی کامل، چربی از منطقه قابل برداشت مثل شکم، پهلو، خارج ران، داخل ران و … استخراج می‌گردد و پس از آماده‌سازی به صورت تزریق می‌گردد. این تزریق از طریق سوراخ بسیار کوچکی به اندازه نوک سوزن و به وسیله ابزار خاصی به نام کانولا انجام می‌شود و نیازی به هیچ گونه برش و یا بخیه ندارد.

چربی‌های برداشت شده
چربی‌های برداشت شده

نحوه تزریق چربی

تزریق چربی به صورت، تحت بی‌حسی موضعی و بدون نیاز به بی‌هوشی انجام می‌گردد. این کار توسط ابزار خاصی به نام میکروکانولا انجام می‌شود. از مزایای میکروکانولا می‌توان به ریسک کبودی کمتر، درد کمتر و ایمن بودن اشاره کرد.

از ابتدا تا انتهای این عمل به وسیله بی‌حسی موضعی انجام می شود و کاملاً بدون درد و گاهی با دردی مختصر و قابل تحمل است.

پشیمانی از تزریق چربی به صورت

یکی از نگرانی‌های شایع در افرادی که برای اولین بار برای انجام یک روش زیبایی مانند تزریق چربی به صورت مراجعه کرده‌اند، این است که اگر به صورت خود چربی تزریق کردیم و از نتیجه نهایی خوشمان نیامد باید چکار کنیم؟ چگونه باید چربی تزریق شده را از بین ببریم؟ حال باید بگوییم که در این صورت می‌توانید از روش تخلیه چربی استفاده نمایید و فرم صورت خود را به حالت اولیه خود بازگردانید.

توصیه می‌شود برای تزریق چربی به صورت و دیگر نواحی بدن، در انتخاب پزشک خود دقت نمایید تا دچار اینگونه مشکلات نشوید. صورت شما از مهمترین عضو بدن بشمار می‌رود بنابراین آن را برای تکنیک‌های زیبایی به دست هر شخص بی‌تجربه‌ای نسپارید.

فاصله بین تزریقات باید چه قدر باشد؟

حداقل فاصله بین دو تزریق 3 تا 6 ماه است اما اغلب افراد تا مدت طولانی‌تر نیاز به تزریق پیدا نخواهند کرد.

آیا نیاز به تزریق چربی به صورت دارید؟ برای مشاوره رایگان یا رزرو نوبت با کلینیک تخصصی دکتر پارسیان‌فر به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

میزان ماندگاری چربی صورت

میزان ماندگاری چربی تزریق شده به عوامل زیادی از جمله تکنیک برداشت و تزریق توسط پزشک، شرایط جسمی و حتی شغلی فرد، لایف استایل فرد و … بستگی دارد، بنابراین در افراد مختلف میزان ماندگاری متفاوت است ولی معمولاً حدود 30 تا 50 درصد چربی تزریقی پیوند شده و ماندگاری دائم خواهد داشت، بنابراین برای رسیدن به حجم دلخواه نیاز به تکرار به 2 تا 3 تزریق با فواصل 3 تا 6 ماه است.

ژل بهتر است یا چربی؟

بهتر است انتخاب بین تزریق چربی و ژل را به پزشک معالج خود که با هر دو پروسیجر آشنایی کامل دارد بسپارید. ولی به طور خلاصه تزریق چربی معمولاً مزایای بیشتری نسبت به تزریق ژل دارد، از جمله اینکه به واسطه سلولهای بنیادی موجود در چربی، علاوه بر حجم‌دهی، در جوانسازی نیز نقش به سزایی دارد.

از مزایای دیگر تزریق چربی صورت نسبت به تزریق ژل، طبیعی بودن چربی است و چون چربی از بدن خود فرد استخراج می‌شود احتمال واکنشهای آلرژیک وجود ندارد. مزیت دیگر تزریق چربی این است که معمولاً با حجم زیاد در دسترس است.

مزیت آخر تزریق چربی به صورت نسبت به تزریق ژل مقرون به صرفه بودن آن از نظر هزینه تمام شده است. با توجه به افزایش قیمت ژل‌های تزریقی استاندارد و بی‌خطر، تزریق چربی می‌تواند برای مواقعی که نیاز به تزریق حجم‌های زیاد است گزینه مناسبی باشد.

بدیهی است در کسانی که حجم مناسب چربی برای برداشت نداشته باشند و نیز کسانی که تمایل به تحمل پروسه برداشت چربی را ندارند و به دنبال روشی ساده‌تر و سریع‌تر هستند از تزریق ژل استفاده می‌شود.

نکته آخر اینکه تزریق چربی به لب مخصوصاً برای افراد جوان گزینه ایده‌آلی نیست و آن هم به دلیل ساختار خاص بافت‌شناسی است و تزریق ژل برای فرم‌دهی بهتر است. علاوه بر تزریق لب، برای شارپ کردن زاویه فک معمولاً تزریق ژل گزینه بهتری است.

نکات مهم در روز تزریق چربی به صورت

این مورد کاملاً طبیعی است که در روز انجام این روش با استرس و اضطراب رو به رو باشید. افراد کاندید انواع روش‌های زبیایی معمولاً قبل از انجام تکنیک منتخب خود، مضطرب هستند که نتیجه نهایی چگونه خواهد بود و آیا مورد پسندشان واقع می‌شود یا خیر. سعی کنید در آن روز با خود یک همراه داشته باشید که این اضطراب را از بین ببرد و شما را همراهی کند. سعی کنید در روز انجام تزریق چربی به صورت، آب فراوان بنوشید تا فرم‌دهی به چربی‌های تزریق شده راحت‌تر انجام شود.

بهترین سن برای تزریق چربی به صورت

این تکنیک دارای محدودیت سنی نیست و نیازی به نگرانی در ارتباط با این مسئله وجود ندارد. اشخاصی از این روش زیبایی استفاده می‌کنند که به محدوده سنی 29 سال به بالا پا گذاشته باشند و تا حدودی خاصیت ارتجاعی پوست خود را از دست داده‌اند. بهترین سن برای تزریق چربی به صورت و تزریق چربی به دست بین 35 تا 62 سالگی است.

آیا تزریق چربی به صورت درد دارد؟

بسیاری از افراد به انجام تزریق چربی به صورت علاقمند هستند اما از اینکه چه میزان درد دارند، در هراس هستند و سبب می‌شود تا برای انجام آن تردید داشته باشند. نداشتن درد هنگام تزریق چربی به صورت از مزایای این روش بشمار می‌رود.

پزشک زیبایی قبل از انجام این کار برای شما از بیحسی استفاده می‌کند و این کار را هم در ناحیه‌ای که قرار است تا از آن چربی برداشته شود و هم ناحیه‌ای که باید به آن چربی تزریق شود، انجام می‌دهند. شکل دادن ناحیه مورد نظر از صورت بعد از تزریق چربی تا حدودی ممکن است احساس درد و یا ناراحتی داشته باشد.

چربی مورد نیاز صورت را از چه قسمت بدن بر میدارند؟

تکنیک تزریق چربی برای افرادی مناسب است که در برخی از نواحی بدن دارای مقداری چربی اضافه باشند که بتوان از این نواحی به اندازه مورد نیاز پزشک، چربی استخراج شود.

برداشتن چربی از شکم

به طور کلی چربی مورد نیاز از قسمت‌های مختلف بدن مانند شکم، پهلوها، کنار ران، ران و باسن برداشته می‌شود که برای انجام این تکنیک به هیچ عنوان از چربی بدن یک فرد دیگر برای شما استفاده نمی‌کنند حتی اگر این شخص با شما ارتباط خونی و یا نزدیک داشته باشد.

نکات مهم در مورد تزریق چربی

  • تورم و کبودی بعد از تزریق چربی طبیعی است و به هیچ وجه نگران کننده نیست.
  • هر گونه عدم تقارن تا یک ماه اول و برطرف شدن تورم، طبیعی است.
  • برخلاف گذشته امروزه ثابت شده است که چربی استخراج شده قابل نگهداری در فریزهای معمولی و خانگی نیست و نیاز به شرایط نگهداری خاصی دارد که در حال حاضر حداقل در کشور ما امکانپذیر نیست، پس اصطلاحی به نام ترمیم عملاً بی‌معنی است.
  • میزان تزریق، مناطق تزریق و تکنیک تزریق در افراد مختلف متفاوت است و همه افراد الزاماً از تزریق مشابه نتیجه ایده‌آل نمی‌گیرند.

تزریق چربی به صورت چقدر طول میکشد؟

به طور کلی تزریق چربی و فرم‌دهی صورت چندان زمان بر نیست اما باید در نظر داشته باشید که مدت زمانی نیاز است تا مقدار چربی مورد نظر از ناحیه‌ای دیگر برداشته شود. مقداری زمان لازم است تا چربی در دستگاه سانترفیوژ قرار بگیرد تا از سایر مایعات و خونابه جداسازی شود. همچنین بیحسی نواحی مورد نظر تا حدودی به زمان نیاز دارند. تقریباً کل این فرآیند حدود یک ساعت به طول می‌انجامد. ممکن است این مقدار در برخی افراد بیشتر و یا کمتر باشد.

آقایان میتوانند تزریق چربی به صورت انجام دهند؟

این روش دارای محدودیت جنسیتی نیست و حتی آقایان نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند و نواقص و فرورفتگی صورت خود را بهبود بخشند. بسیاری از مردان دارای صورت بسیار لاغر یا فرورفته هستند که چهره آنها را نازیبا ساخته و یا سن آنها را پیرتر از چیزی که هست، نشان می‌دهد. تزریق چربی به صورت لاغر، نتایج بسیار فوق العاده چشمگیری ایجاد می‌کند.

چه زمانی بعد از تزریق چربی میتوان صورت را اصلاح کرد؟

بعد از تکنیک‌هایی مثل تزریق چربی به صورت و تزریق فیلر به صورت تا مدتی نباید پوست خود را تحریک کنید و حتی نباید آن را مداوم لمس کنید. حرکت نخ بر روی پوست و یا فشار وکس حتماً فرم چربی‌های تزریق شده به صورت را تغییر می‌دهد. شما برای انجام این کار حداقل باید یک ماه صبر کنید بنابراین اگر قصد اصلاح صورت خود را دارید، قبل از انجام این فرآیندهای زیبایی به این کار بپردازید.

مشاهده نمونه کارهای تزریق چربی

چه زمانی بعد از تزریق چربی به صورت میتوان آرایش کرد؟

یکی از سوالات پرتکرار و متداول افراد در مراجعه به کلینیک دکتر پارسیان‌فر این است که چه زمان بعد از انجام تزریق چربی به صورت می‌توانیم از مواد آرایشی صورت استفاده کنیم؟ در نظر داشته باشید که بعد از تزریق چربی به صورت باید منافذ سوزن‌های وارد شده به پوست ترمیم شوند تا با ورود باکتری و آلودگی، فرد در این نواحی دچار عفونت نشود.

به طور کلی بعد از گذشت 2 هفته، تمامی این آثار از بین می‌روند و فرد می‌تواند از مواد آرایشی بر روی پوست خود استفاده کند. ناگفته نماند که شب هنگام قبل از خواب، تمامی این مواد آرایشی را از روی پوست صورت خود بشویید و پاک کنید.

چه زمانی بعد از تزریق چربی میتوان صورت را شست؟

شما در روز اول تزریق چربی به ناحیه صورت نباید شستشو انجام دهید اما از یک تا دو روز بعد میتوانید صورت خود را با آب و صابون ملایم بشویید. بهتر است صابونی را تهیه کنید که پزشک توصیه دارد. همچنین دقت کنید تا هیچ فشاری هنگام شستشو به صورت خود وارد نکنید و نواحی مورد نظر را مالش ندهید.

دلایل گلوله شدن چربی بعد از تزریق به صورت

  • تغییرات دمایی نامناسب بافت چربی
  • برداشتن چربی از یک ناحیه نامناسب
  • اشتباه و بی‌توجهی هنگام استخراج چربی
  • اشکال در فرآیند آماده‌سازی چربی جهت تزریق
  • وارد کردن فشار زیاد به ناحیه مورد نظر برای تزریق
  • نداشتن مهارت و تجربه کافی پزشک برای انجام این کار

آیا میتوان از گلوله شدن چربی بعد از تزریق جلوگیری کرد؟

گلوله شدن چربی تزریق شده به صورت از عوارض این فرآیند است که به دلایل گفته شده، رخ می‌دهد. شما باید برای اینکه به این عوارض دچار نشوید، به بهترین متخصص زیبایی در تهران مراجعه کنید. به هیچ عنوان چربی تزریق شده به صورت خود را با دست به طور خودسرانه ماساژ ندهید. حتی اگر فکر می‌کنید در قسمتی عدم تقارن به چشم می‌خورد و یا دو طرف یکسان نیست، باز هم به خودکار کاری برای برطرف سازی آن انجام ندهید و حتماً با پزشک خود در میان بگذارید.

چند روز بعد از تزریق چربی صورت طبیعی میشود؟

روند طبیعی شدن فرم صورت بعد از تزریق چربی در افراد متفاوت است. برخی افراد بعد از گذشت 2 هفته و بعضی دیگر حتی باید تا 5 هفته برای طبیعی شدن و جا افتادن چهره صبور باشند.

ماساژ بعد از تزریق چربی صورت

محلی که چربی از آن برداشته می‌شود نیاز به هیچگونه ماساژی ندارد و فقط باید طی مدت زمان تجویزی از جانب پزشک با باند، پانسمان شود. پزشک بعد از تزریق چربی به صورت، به مدت چند دقیقه فرآیند ماساژ و فرم‌دهی را انجام می‌دهد و نیاز نیست که شما در منزل این کار را انجام دهید. در صورتی که تکرار ماساژ بعد از تزریق چربی به صورت نیاز باشد، پزشک یک زمان مجدد را تعیین خواهد کرد.

هزینه تزریق چربی به صورت چه قدر است؟

قیمت تزریق چربی بستگی به میزان چربی و محل تزریق دارد. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت با شماره 09303839919 تماس بگیرید.

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق چربی به صورت

1- قبل از مراجعه برای تزریق چربی صورت دوش بگیرید.

2- شب قبل از عمل کپسول سفکسیم 400 و یا سیپروفلوکساسین 500 مصرف نمایید.

3- در صورت مصرف سیگار یا قلیان آن را ترجیحاً قطع و یا کم نمایید.

4- در صورت داشتن سابقه بیماری خاص، به پزشک معالج خود اطلاع دهید.

5- یک هفته قبل از تزریق از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری نمایید. روز قبل از عمل در صورت مصرف وارفارین، با مشورت پزشک معالج آن را قطع نمایید.

6- در صورت داشتن سابقه تب خال مکرر به پزشک معالج خود اطلاع دهید.

7- داروهای تجویزی را به طور منظم تا یک هفته مصرف نمایید.

8- درد مختصر در ناحیه تزریق طبیعی است اما در صورت تجربه درد شدید به پزشک معالج خود اطلاع دهید.

9- به مدت چند روز مایعات فراوان بنوشید.

10- به مدت یک هفته از ورزش سنگین خودداری نمایید.

11- کبودی در منطقه تزریق طبیعی است و اصلا نگران کننده نیست. برای بهبود آن در 24 تا 48 ساعت اول از کمپرس سرد و سپس گرم استفاده نمایید. تورم یافته شایع پس از تزریق چربی است و در اغلب مناطق صورت ظرف یک هفته برطرف می‌گردد ولی تورم زیر چشم گاهی تا 4 هفته نیز ادامه می‌یابد و اصلا نگران کننده نیست.

12- چند شب بعد از تزریق، سر خود را بالا نگه دارید برای این کار می‌توانید از بالش بلند استفاده کنید.

13- بعد از تزریق چربی به صورت، پمادهای استریل و آنتی‌بیوتیک برای استفاده بر منافذ جای سوزن تجویز می‌گردد. در صورتی که از این پمادهای دارویی طبق دستور پزشک استفاده کنید، می‌توانید 72 ساعت بعد از تزریق، استحمام کنید.

14- پس از تزریق چربی باید مایعات زیاد بنوشید.

15- تا یک هفته خوراک گرم نخورید چیز سفت مثل سیب گاز نزنید.

موارد منع تزریق چربی صورت کدام است؟

  • کسانی که عفونت فعال در منطقه تزریق دارند.
  • کسانی که بیماری‌های قلبی، عروقی و فشار خون بالا دارند.
  • کسانی که دیابت کنترل نشده دارند.
  • کسانی که اختلالات انعقادی دارند.

عوارض تزریق چربی به صورت

مانند هر عمل جراحی کوچک، تزریق چربی به صورت می‌تواند عوارضی داشته باشد که در صورت انجام به صورت علمی و اصولی، ریسک این عوارض به حداقل کاهش خواهد یافت. از جمله این عوارض می‌‌توان به تورم و کبودی در ناحیه تزریق، عفونت، گلوله شدن چربی که در صورت رعایت نکات توصیه شده توسط پزشک و انجام تزریق با تکنیک درست، این عوارض به حداقل کاهش خواهد یافت. ریسک عوارض تزریق چربی از تزریق ژل بسیار کمتر است.

برای اینکه عوارضی از این روش متوجه شما نشود، باید برای انجام آن به بهترین متخصص زیبایی مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که علاوه بر اهمیت شیوه تزریق چربی به صورت، خارج کردن و برداشت آن از بافت اولیه بسیار مهم بوده و باید توسط پزشک با تجربه انجام شود تا به بافت بدن صدمه وارد نشود. تجمع مایع یا همان سروما در زیر پوست یکی دیگر از عوارض تزریق چربی به صورت است که قابل درمان بوده و جای نگرانی ندارد اما باید به موقع آن را به پزشک خود اطلاع دهید.

سفتی صورت بعد از تزریق چربی به صورت

گاهی برخی افراد به مطب ما مراجعه میکنند و اظهار دارند که در یک مرکز تزریق چربی به صورت انجام داده‌ند و اکنون بخشی از صورت آنها دچار سفتی شده است و می‌خواهند بدانند دلیل آن چیست و چگونه برطرف می‌شود؟ تزریق کردن چربی به صورت باعث این سفتی و عارضه شده است یا حساسیت است؟ سفتی صورت بعد از تزریق چربی یکی از عوارض این تکنیک است که در اثر از بین رفتن سلول‌های چربی هنگام تزریق به صورت رخ می‌دهد. این سفتی فرد را آزار داده و حتی ممکن است به مرور مقداری تغییر شکل را داشته باشد. به دلیل این موارد حساس و جزئی در هنگام برداشت و تزریق سلول‌های چربی، باید برای انجام این تکنیک به مطب ما مراجعه نمایید.

برای تزریق چربی به صورت چه کار کنیم؟

برای تزریق کردن چربی صورت در تهران میتوانید با مطب تخصصی دکتر پارسیان‌فر با بیش از 15 سال تجربه به شماره 09303839919 یا 02126203015 تماس بگیرید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 26 عدد و میانگین امتیازها 4.6]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫60 نظر

  • پروین خدایی گفت:

    سلام. من شلی و افتادگی پوست صورت دارم و بهم گفتن که با تزریق چربی به صورت میتونم این مورد رو رفع کنم.

  • مهسا حمدالله گفت:

    سلام و وقت بخیر. برای خط خنده و خط پیشانی میخواهم تزریق چربی صورت رو انجام بدم. سنم 48 سال هست و یکی هم اینکه برای این کار هر چند وقت یکبار نیاز میشه که دوباره تزریق را انجام بدم؟

    • سلام. بله امکان تزریق وجود دارد و حدود 30 تا 50 درصد چربی تزریق شده پیوند میشود و ماندگاری دائم دارد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان شماره تماس خود را بفرسید تا مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند. یا اینکه باش ماره 09303839919 تماس بگیرید.

  • مسعود گفت:

    سلام. آیا گودیهای صورت با تزریق چربی بر طرف میشه؟ بهم گفتن که با تزریق چربی درست میشه.

    • سلام وقت بخیر
      بستگی به گودیها دارد. گاهی اوقات با ژل میتوان گودیهای صورت را برطرف کرد. لطفاً چند عکس واضح از گودیهای صورتتان برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم.

  • حمیده گفت:

    تزریق چربی به صورت لاغر در چند جلسه انجام میشه و آیا ماندگاریش یک ساله هست؟ چون شنیدم تا 6 ماه بعد از تزریق دیگه نیازی به تزریق مجدد وجود نداره. درسته؟

  • سارا معصومی گفت:

    میخوام تزریق چربی به صورت انجام بدم. صورتم یکم لاغر و استخوانی هست. این کار رو انجام بدم بعد فاصله بین تزریق دوم چقدر خواهد؟

  • سهیلا نجفی گفت:

    سلام.
    وقتتون بخیر. چند وقتی هست که تصمیم گرفتم با تزریق چربی کمی گونه هام رو بر جسته کنم. آیا این کار رو شما انجام میدید؟

  • رعنا کریمی گفت:

    سلام. من میخوام تزریق چربی به صورت انجام بدم. بعد از تزریق، سیگار کشیدن روی تزریق ضرر داره؟

  • ستاره بهرام بیگی گفت:

    سلام و وقتتون بخیر.
    من قصد انجام تزریق چربی رو دارم اما نمیدونم ماندگاری تزریق چربی به صورت چقدر هست. در مورد هزینه هم راهنمایم کنید ممنون میشم.

  • گلنار جبار زاده گفت:

    خیلی تعریف شما رو شنیدم اما باز چون اولین بارم هست میخوام تزریق چربی به صورت را انجام بدم یکم نگران هستم. به صورت حضوری میتونم بیام و ازتون مشاوره بگیرم؟