دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

تزریق ژل به ساق پا

تزریق ژل به ساق پا میان افرادی که ساق پای لاغر دارند و این موضوع برایشان برخلاف سایر بخش‌های پاهایشان است، طرفداران زیادی دارد. تا چندی پیش تزریق ژل باسن و تزریق ژل لب نیز علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده بود اما امروزه پزشکان زیبایی کاربرد تزریق ژل به ساق پا را کشف کرده و از آن برای افزایش زیبایی این اندام استفاده می‌کنند.

تزریق ژل به ساق پا چگونه انجام میشود؟

بسیاری از خانم‌ها و آقایان در ناحیه ساق پا احساس تناسب و زیبایی ندارند. در واقع اعضای بدن باید با یکدیگر تناسب داشته باشند اما این ناحیه از پا، ساختارش به گونه‌ای است که ممکن است با ورزش زیاد هم تغییر حالت چندانی نداشته باشد و حتی ممکن است با فرورفتگی‌هایی رو به رو شود. ابتدا پزشک زیبایی نواحی مورد نظر را علامت‌گذاری کرده تا فرم نهایی برای هر دو ساق پا یکسان باشد. سپس بیحسی موضعی را استفاده کرده و بعد از چند دقیقه، تزریق ژل به ساق پا انجام میشود.

با تزریق کردن ژل به ساق پا، نواحی مورد نظر با فیلر پر شده اما باید فرم‌دهی ایده‌آل انجام شود. تزریق ژل به ساق پا بر اساس سلایق فرد و بزرگی این بخش انجام می‌شود. همچنین این تکنیک دارای پیچیدگی چندانی نیست اما باید توسط بهترین پزشک زیبایی انجام شود تا تناسب و یکسان بودن فرم پا رعایت شود و نازیبایی وجود نداشته باشد.

تزریق ژل به ساق پا در تهران
تزریق ژل به ساق پا در تهران

تزریق ژل به سایر بخشهای پا

تزریق ژل به جز ناحیه ساق پا برای بخش‌های دیگری نظیر گودی ران، باسن و مچ پا نیز انجام می‌شود. افرادی که دارای لگن پهن هستند، می‌تواند با تزریق ژل تمامی گودی بغل ران را پر کنند تا تناسب را در این نواحی برقرار کنند. هر یک از تکنیک‌های تزریق ژل دارای هزینه‌های متفاوت و مخصوص به خود است که به حجم تزریقی بستگی دارد.

آیا نیاز به تزریق ژل ساق پا دارید؟ برای اینکار با مطب ما به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

تزریق ژل به ساق پا برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل به ساق پا تا چندی پیش برای بدنسازان مورد استفاده قرار می‌گرفت زیرا بدنسازان و ورزشکاران معمولاً با حجیم‌سازی اندام، با لاغری در ناحیه ساق پا مواجه میشوند که با تزریق ژل می‌توان آن را رفع کرد. امروزه انجام این روش در مردان و بانوان نیز محدودیتی ندارد و برای هر دو جنسیت انجام می‌شود.

مزایای تزریق ژل به ساق پا

تزریق ژل ساق پا دارای مزایایی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره کردیم:

  1. برخی از خانم‌ها یا آقایان به طور مادرزادی دارای نواقصی در ساق پا هستند که میتواند اینگونه مشکلات مانند پرانتزی بودن خفیف پا را با تزریق ژل به این ناحیه برطرف کنند. تزریق ژل به ساق پا ظاهری طبیعی برای افراد ایجاد خواهد کرد.
  2. موثرترین روش برای زیباسازی پاهای بسیار لاغر، تزریق ژل است که نحوه انجام و دوره نقاهت سختی ندارد و در عرض چند دقیقه نتیجه را به نمایش خواهد گذاشت. این تکنیک برای اشخاصی که دارای ران پای پر و یا مچ پر هستند نیز مناسب است.
  3. بعد از اینکه تزریق ژل به ساق پا انجام دادید نیازی ندارید که در منزل به استراحت بپردازید و از همان روز میتوانید به فعالیت‌های عادی خود بازگردید.
  4. به دلیل اینکه اندازه حجم تزریقی فیلر به ساق پا تا حدودی زیاد است، ماندگاری و دوام آن نسبت به بسیاری از روش‌ها بالاتر خواهد بود. به طور کلی این روش دارای دوام بسیار مناسب و قابل توجهی است.
  5. شما می‌توانید به هر اندازه که دلخواهتان است، به ناحیه ساق پای خود فیلر تزریق کنید و تا حدودی این ناحیه را پر کنید.

آیا تزریق ژل به ساق پا عوارض دارد؟

به طور کلی تزریق ژل به ساق پا دارای عوارض بسیار خفیفی است که خطرناک نیستند. برخی از این عوارض احتمالی عبارتند از:

  • قرمزی و التهاب
  • کبودی و خونمردگی

برای اینکه عوارض پر چالش نظیر گلوله گلوله شدن و عفونت برایتان بعد از انجام این روش ایجاد نشود، باید توسط یک پزشک زیبایی با تجربه و خوب آن را انجام دهید. همچنین برخی از این عوارض بعد از تزریق ژل به ساق پا در اثر استفاده از مواد بی‌کیفیت ایجاد می‌شوند، بنابراین برای انجام این روش‌های زیبایی به جای توجه به میزان هزینه، باید به کیفیت برند فیلر توجه کنید.

مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل

قبل از تزریق ژل به ساق پا باید چکار کنیم؟

به طور کلی تزریق ژل به ساق پا، تکنیکی سرپایی بوده و به نکات خاصی برای انجام نیاز ندارد. حال اشاره خواهیم داشت که برای اخذ نتیجه بهتر، لازم است تا چندین نکته را بدانید. مهمترین مورد این است که از مصرف قرص‌های رقیق کننده خون از چندین روز قبل از تزریق ژل ساق پا خودداری نمایید. همچنین نباید در بازه رژیم‌های غذایی قرار داشته باشید.

نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل ساق پا

برای داشتن یک نتیجه بهتر و ماندگار بهتر است که این نکات مراقبتی را بشناسید که عبارتند از:

  • از ورزش کردن بلافاصله بعد از انجام این تکنیک بپرهیزید. تا یک هفته از رفتن به باشگاه و پیاده روی شدید خودداری کنید.
  • برای رفع التهابات میتوانید از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • اگر پزشک برایتان آنتی‌بیوتیک تجویز کرده است، باید آن را استفاده نمایید.

پزشک نیز این نکات را در روز تزریق کردن ژل به ساق پا برایتان توضیح خواهد داد.

هزینه تزریق ژل به ساق پا چقدر است؟

هزینه انواع روش‌های تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن، کیفیت مواد تزریقی است. به طور کلی قیمت فیلرهایی که دارای ماندگاری بیشتری هستند تا حدودی بالاتر است. هزینه تزریق کردن ژل به ساق پا به حجم مورد استفاده از فیلر نیز بستگی دارد که برای همه یکسان نیست و به همین دلیل بهتر است که برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه نمایید.

برای تزریق ژل به ساق پا چکار کنیم؟

برای تزریق ژل ساق پا در تهران با مطب دکتر پارسیان‌فر با بیش از 15 سال سابقه به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 3 عدد و میانگین امتیازها 5]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *