دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

تزریق ژل لب

محتوای این مطلب

مقدمه

نقش لب در زیبایی و جذابیت صورت بر کسی پوشیده نیست اما همه به شکل مادرزادی از زیبایی لب برخوردار نیستند. امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی در همه زمینه‌ها از جمله زیبایی، داشتن لب‌های دلخواه و زیبا دیگر یک رویا نیست.

تزریق ژل لب یکی از تزریقات زیبایی است که ظرافت‌های خاص خود را دارد.

از جمله روش‌های فرم‌دهی و حجم‌دهی لب‌ها، تزریق فیلرهای موسوم به هیالورونیک اسید است. این فیلرها از جنس هیالورونیک اسید هستند که از همان ماده‌ای تشکیل شده‌اند که در ساختار پوست بدن به شکل طبیعی وجود دارد، بنابراین دارای عارضه جدی نمی‌باشند و برندهای معتبر این نوع فیلر دارای تاییدیه FDA آمریکا می‌باشند.

برای تزریق لب از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده می‌کنیم و فیلرهای غیر هیالورونیک اسید برای تزریق لب مناسب نیست.

ساختار لب

لب دارای سه قسمت اصلی است:

  • Vermillion border
  • Body
  • Philtrum column
ساختار لب
ساختار لب

برای موفقیت در تزریق ژل باید این ساختارها را به طور کامل و با جزییات بشناسیم.

ژل لب چیست؟

شما در زندگی خود با افرادی رو به رو شدید که دارای لب‌های باریک مادرزادی باشند یا به هر دلیلی از فرم لب‌های خود راضی نباشند. اگر به اکثریت افراد این چنینی توجه کنید، در می‌یابید که همین مورد در ظاهر کوچک تا چه اندازه بر میزان اعتماد به نفس آنها تاثیر خواهد گذاشت.

امروزه تزریق ژل لب نتایج خیلی خوبی را برای این اشخاص به همراه دارد. ژل لب به عنوان ماده‌ای پر کننده و حجم دهنده، از روش‌های کم عارضه شناخته شده است که اگر توسط متخصص زیبایی انجام شود، نتیجه ماندگار و با دوامی را برای کاندید این روش در بر دارد.

میزان حجم استفاده از ژل در افراد متفاوت بوده و به فرم انتخابی لب بستگی دارد. این ماده پرطرفدار، با حجیم‌سازی لب‌های بالا و پایین، تناسب را با سایر بخش‌های صورت ایجاد کرده و لب‌ها را به صورت عمقی اصلاح ظاهر می‌کند.

آیا نیاز به تزریق ژل لب در تهران دارید؟ برای مشاوره رایگان و تزریق ژل می‌توانید با مطب تخصصی دکتر پارسیان‌فر با بیش از 15 سال سابقه به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

انواع مدل تزریق ژل لب

تمامی افراد دارای فرم لب‌های متفاوت از یکدیگر هستند که قبل از استفاده از تکنیک تزریق ژل لب باید با آن آشنا شوند. بسیاری از فرم لب‌ها با اندازه و فرم بینی فرد همخوانی نداشته و تزریق ژل لب در اندازه‌ای بیشتر از میزان مورد نیاز، موجب نازیبایی چهره شود. بنابراین توصیه می‌شود قبل از انتخاب میزان حجم تزریقی و فرم لب، با پزشک خود مشورت نمایید.

تزریق ژل لب در تهران توسط متخصص زیبایی دکتر پارسیان فر
تزریق ژل لب در تهران توسط متخصص زیبایی دکتر پارسیان فر

بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند که فرم لبشان بعد از تزریق ژل هم طبیعی باشد و فقط اصلاح نواقص انجام شود اما بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند که میزان بیشتری ژل به لب‌های خود تزریق کنند تا فرم لب‌ها قلوه‌ای‌تر شود. ماهیت ژل لب، هیالورونیک اسید است که یک ماده طبیعی بوده و نقش مهمی را در زیباسازی ایفا می‌کند. در ادامه به انواع مدل‌های تزریق ژل لب اشاره کردیم و در رابطه با هر یک توضیحی کوتاه در اختیار شما می‌گذاریم.

ژل لب مدل روسی

مردم کشور روسیه دارای لب‌های قلوه ای و گوشتی هستند که از نظر زیبایی معیار مهم بشمار می‌رود. از زمانی که افراد با تزریق ژل لب روسی آشنا شدند، آمار انجام این نوع تزریق ژل روز به روز در حال افزایش است. برای انجام تزریق ژل لب مدل روسی، پزشک زیبایی ابتدا باید آناتومی صورت و تناسب اعضای صورت را بررسی کند و میزان ژل تزریقی را بسنجد.

ژل لب مدل نچرال

ژل لب مدل طبیعی یا نچرال بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که علاقه دارند فرم طبیعی لب خود را حفظ کنند یا فرمی کلاسیک برای لب‌های خود داشته باشند. در برخی موارد، تزریق ژل لب مدل نچرال به حدی نامحسوس و نرمال است که سایر افراد متوجه تزریق ژل لب شما نخواهند شد.

ژل لب مدل عروسکی

در تزریق ژل لب عروسکی، به لب پایین مقدار بیشتری ژل نسبت به لب بالا تزریق می‌کنند تا مانند عروسک‌های باربی شوند.

ژل لب مدل قلبی

یکی از روش‌های تزریق ژلی که امروزه خانم‌ها با صورت کشیده طرفدار آن هستند، مدل قلبی است. در تزریق ژل لب قلبی، بین لب بالا به شکل قلب حاشیه و زاویه درست می‌کنند.

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

امروزه با رایج شدن تزریق ژل لب، لب‌هایی حجیم و قلوه ای میان افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. لب‌های قلوه ای کمی از ظاهر نچرال دور شده و نمایی حجیم‌تر دارد. نکته بسیار مهم برای داشتن لب‌های قلوه‌ای این است که باید قبل از انجام تزریق ژل لب مدل قلوه ای با متخصص زیبایی مشورت نمایید زیرا برخی از لب‌ها دارای بافتی نیستند که توان نگهداری حجم زیادی ژل را داشته باشد و عوارضی را به مرور از خود به نمایش می‌گذارند.

در این روش، تمرکز پزشک از تزریق فیلر برجسته‌سازی لب‌ها است. این مدل بر خلاف لب روسی که اطراف لب بالا دارای زاویه است، قلوه ای تر بوده و تمامی تیزی‌های نواحی دور لب با فیلر اصلاح می‌شود و فرم لب‌ها از کشیدگی خارج می‌شود.

تزریق ژل لب مدل گرد

یکی از مهمترین مواردی که در فرم لب تاثیرگذار است، محل تزریق فیلر بر لب‌ها است. برخی از چهره‌ها با مدل لب گرد هیچ تناسبی ندارند. تزریق ژل لب مدل گرد اینگونه است که ابتدا پزشک، فیلر را بر نواحی مختلف لب تزریق کرده و سپس با ماساژ دست، فرمی گرد ایجاد می‌کند. این روش ممکن است تا حدودی با درد همراه باشد زیرا لب بعد از تزریق تا حدودی تحریک می‌شود و حین ماساژ، ممکن است کمی احساس درد کنید.

تزریق ژل لب مدل فانتزی

یکی از مدل‌هایی که در تزریق ژل لب طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، مدل فانتزی است که تا حدودی به فرم نچرال شبیه است و با نام تزریق ژل لب عروسکی نیز شناخته می‌شود. خانم‌هایی که به لب‌هایی پهن با حجم زیاد و برجسته علاقه دارند، باید تزریق ژل لب مدل فانتزی را انتخاب کنند.

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

شما هم تاکنون با فرم لب هالیوودی آشنا شدید. معمولاً این مدل لب را در بازیگران سینمای هالیوود، مشاهده میکنید. در این روش لب پایین را حجیم‌تر از لب بالا کرده و عقیده دارند که محبوبیت و جذابیت را افزایش می‌دهد. اگر میزان فیلر تزریق ژل لب مدل هالیوودی کمتر از میزان مورد نیاز باشد، فرد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی به ترمیم نیاز پیدا می‌کند. اگر شما هم از آن افرادی هستید که صورت گرد و کوچکی دارید، نباید از مدل لب هالیوودی استفاده کنید زیرا با بعضی از چهره‌ها همخوانی ندارد.

ژل لب مدل اردکی

برای تزریق ژل مدل اردکی فقط برخی برندهای خاص را بکار می‌برند تا برجستگی لب بیشتر از حد معمول غیر طبیعی نشود. در این مدل، لب بالایی بسیار بزرگتر از لب پایین است. در این مدل از تزریق ژل، ابتدا به مرکز بافت لب، فیلر تزریق کرده و سپس نواحی اطراف را ترمیم میکنند.

نکات مهم تزریق ژل لب

وجود تناسب بین لب بالا و پایین از شرط‌های زیبایی لب است این نسبت، نسبت طلایی نامیده می‌شود. از دیگر نکات قابل توجه، تناسب بین لب و بقیه اجزای صورت است.

فرم لب برای صورت هر شخص منحصر به فرد است و لبی که بر روی یک صورت زیبا است، ممکن است روی صورت شخص دیگری زیبا نباشد.

تزریق ژل لب در جردن
تزریق ژل لب در جردن

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در دسته روش‌هایی قرار دارد که دارای معیار خاصی نمی‌باشد و تمامی افرادی که از فرم لب خود ناراضی هستند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. بهتر است، اشخاصی از این روش استفاده کنند که انتظارات واقع بینانه داشته باشند. اشخاصی که بالای 18 سال سن دارند و هیچگونه بیماری پوستی یا تبخال ندارند، می‌توانند از این روش استفاده کنند.

مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل

برترین برندهای ژل لب

یکی از مسائل مهمی که در تزریق ژل لب اهمیت دارد، کیفیت و نوع برند انتخابی ژل است. برند ژل باید از نوع مرغوب باشد زیرا ممکن است عوارض بسیار جبران ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد. برند فیلر انتخابی نه تنها در ایجاد زیبایی موثر است بلکه در میزان ماندگاری آن نیز تاثیر گذار است. ماهیت تمامی فیلرهای تزریقی هیالورونیک اسید است اما مهمترین تفاوتی که با یکدیگر دارند در میزان غلظت آنها است. در ادامه به برخی از برندهای معتبر فیلر لب، اشاره کردیم:

  • ژل لب پرفکتا
  • ژل لب رووفیل
  • ژل لب رستلین
  • ژل لب تئوسیال

دقت داشته باشید که همیشه هر برندی در بازار موجود نیست و همچنین برندهای جدید در بازار موجود میشوند یا برندهای قدیمی دیگر تولید یا وارد کشور نمیشود.

مزایای تزریق ژل لب چیست؟

تزریق کردن ژل لب برای افراد مزایایی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  1. ایجاد زیبایی
  2. اصلاح فرم لب
  3. کبودی خفیف
  4. ماندگاری و دوام بالا
  5. عدم عوارض جانبی
  6. هزینه مناسب و معقول
  7. برقراری تناسب فرم لب با سایر اجزای صورت

مدت زمان انجام تزریق ژل لب چقدر است؟

حدود 30 تا 40 دقیقه که بخش عمده آن صرف بیحسی می‌گردد، مگر این که از بیحسی عصبی استفاده کنیم. با این نوع بی‌حسی، درد تزریق تقریباً صفر خواهد شد.

تزریق ژل لب چند روز بعد اثر میکند؟

تغییرات تزریق ژل لب از همان لحظه‌های ابتدایی قابل مشاهده است. همه کاندیدهای این تکنیک زیبایی تا سه روز از فرم لب خود مطلع نیستند و یا ناراضی هستند. این در حالی است که با گذشت زمان، نتیجه خوبی برای افراد نمایان خواهد شد زیرا کبودی‌ها رفع میشوند و تورم کاهش می‌یابد، در نتیجه فرم اصلی لب بعد از تزریق نشان داده خواهد شد.

هزینه تزریق ژل لب چه قدر است؟

میزان هزینه ژل لب به مواردی چون برند ژل، میزان ماندگاری و کیفیت، حجم تزریقی و دستمزد پزشک بستگی دارد. برای دریافت قیمت یا مشاوره رایگان با مطب تخصصی دکتر پارسیان فر در تهران به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

توصیه می‌شود برای تزریق ژل لب به کیفیت برند انتخابی و نوع فیلر توجه نمایید و تمرکز خود را از روی قیمت بردارید و به مسائل مهمتر نظیر ماندگاری اهمیت دهید. فیلرهایی که دارای مبالغ پایینی هستند، دارای بافت بسیار منسجم بوده و به درستی فرم نمی‌پذیرند و ممکن است بعد از چندین روز به شکل گلوله‌های ریز زیر بافت ظاهر شوند.

آیا تزریق کردن ژل لب درد دارد؟

بسته به نوع بیحسی می‌تواند بدون درد و یا درد مختصر باشد اما در صورت عدم مهارت پزشک در به کارگیری بیحسی می‌تواند دردناک و غیرقابل تحمل باشد.

متخصص زیبایی برای تزریق ژل لب از بیحسی‌های موضعی استفاده می‌کند و فرد هنگام تزریق و تا مدتی بعد از آن هیچ دردی احساس نخواهد کرد. اشخاصی که بدنشان در برابر بیحسی مقاوم است، ممکن است تا حدودی درد را به طور بسیار خفیف احساس نمایند، اما این مورد بسیار دارای اهمیت است که در زمانی که لب با بیحسی، حس خود را از دست دهد، فرم لب بعد از تزریق ژل لب به طور کامل مشخص نمی‌شود. به همین دلیل توصیه پزشکان است که فرد فقط از بیحسی‌های موضعی استفاده نماید.

حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟

بسته به فرم و شکل اولیه لب و سلیقه مراجعین، میزان ژل مورد نیاز متفاوت است ولی معمولاً برای یک تزریق طبیعی حدود یک سی‌سی ژل نیاز است و برای تزریقاتی که فرد خواستار حجم بیشتر باشد تا 2 سی‌سی ژل می‌توان تزریق کرد. گاهی برای حصول نتیجه بهتر می‌توان تزریق را در دو مرحله و به فاصله یک ماه انجام داد.

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

ماندگاری و دوام ژل لب به برند و کیفیت فیلر انتخابی بستگی دارد و معمولاً بین 6 ماه تا 18 ماه است. این مدت زمان با این همه متغیر بودن، با کیفیت ژل مورد استفاده مرتبط می‌شود.

هیالورونیک اسید در میزان غلظت و ماندگاری متغیر است. ماده هیالورونیک اسید در مقدار بسیار کمی به طور طبیعی در بدن همه افراد وجود دارد و چون از مواد طبیعی بدن است، بعد از تزریق، مقداری از آن جذب بافت لب میشود. کیفیت و میزان چربی پوست در مدت دوام ژل تزریقی تاثیرگذار است.

راهکارهای افزایش ماندگاری تزریق ژل لب

میزان دوام و ماندگاری فیلرها در افراد، مختلف است اما راهکارها و مراقبت‌هایی وجود دارند که مدت زمان ماندگاری را افزایش می‌دهند. مواردی مانند:

  1. سن مناسب افراد برای تزریق فیلر
  2. انتخاب فرم ایده‌آل برای لب‌ها
  3. توجه به موارد قبل و بعد تزریق ژل لب
  4. انتخاب حجم مناسب برای فرم‌دهی لب‌ها
  5. مراجعه به مراکز معتبر
  6. استفاده از برندهای معتبر فیلر

علت زود جذب شدن ژل لب

میزان سوخت و ساز بدن و بالا بودن سن سبب می‌شوند تا مدت زمان ماندگاری فیلرها کاهش یابند.

حرکات دهان مانند صحبت کردن یا غذا خوردن سبب می‌شود، ژل در بافت‌های لب زودتر شروع به تجزیه کنند زیرا این حرکت موجب افت و تجزیه اسید هیالورونیک می‌شود.

چه زمانی برای تزریق مجدد ژل لب مناسب است؟

همه افرادی که تجربه اول تزریق ژل لب را دارند، یک سوال مشترک دارند که چه زمانی باید برای تزریق مجدد ژل لب مراجعه کنند؟ برای اینکه فرم لب‌های شما نچرال باقی بماند و در آینده هیچکس متوجه تزریق ژل شما به لب‌هایتان نشود، باید زمانی که حدود 30 تا 40 درصد از حجم ژل تزریقی باقی مانده است، برای تزریق مجدد فیلر اقدام نمایید.

افرادی که به صورت مداوم این تکنیک را انجام می‌دهند، مدت ماندگاری فیلر در بافت لب را افزایش می‌دهند. تمامی اشخاصی که برای تزریق ژل لب به کیفیت کار و معتبر بودن مرکز توجه بیشتری نسبت به میزان هزینه آن می‌کنند، به دلیل داشتن رضایت از نتیجه کار، دوباره در زمان مناسب برای تزریق ژل لب مراجعه می‌کنند.

بعد از تزریق ژل لب چه کارهایی ممنوع است؟

یکی از مواردی که پزشک در همان جلسه توصیه دارد، این است که از کشیدن قلیان تا سه هفته خودداری کنید زیرا ممکن است که بر سطح لب شما جای بندازد و یا گلوله‌هایی از فیلر را در یک جا جمع کند.

بهتر است تا سه روز پس از تزریق ژل با هواپیما سفر نکنید زیرا فشار هوا در ارتفاعات، تورم و کبودی را افزایش داده و ممکن است که عوارض تزریق ژل را تشدید کند.

آیا هنگام بوسیدن ژل لب احساس میشود؟

ممکن است که بوسیدن در هفته اول بعد از تزریق ژل لب برای شما کمی عجیب باشد زیرا پوست در این زمان در کشیده‌ترین حالت خود قرار دارد و بهتر است که برای لب گرفتن تا دو هفته صبور باشید. خانمها اظهار دارند که معمولاً زیر یک ماه، هنگام بوسیدن مواد فیلر لب را تا حدودی در لب‌هایشان احساس خواهند کرد.

امکان تزریق ژل لب بعد از عمل بینی وجود دارد؟

اگر قصد جراحی بینی دارید و کاندید تزریق ژل لب هستید، بهتر است ابتدا بینی خود را عمل کنید. جراحی بینی سبب شده تا فاصله لب تا نوک بینی افزایش یابد و به همین دلیل اشخاص باید صبور باشند و بعد از آن، تزریق ژل انجام دهند.

توصیه می‌شود همزمان با جراحی بینی این کار را انجام ندهید زیرا در آن زمان، بینی و بافت‌های اطراف دارای التهابات شدیدی هستند و پزشک متوجه فرم اصلی لب و یا فرم‌دهی صحیح نخواهد شد.

گاهی اوقات میتوانید نقصهای بینی را با تزریق ژل بینی برطرف کنید.

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

خانم‌های زیادی طرفدار حجیم سازی لب‌ها هستند اما هر شخص قبل از انجام هر یک از تکنیک‌های زیبایی باید عوارض آن را بشناسد. به این مورد توجه کنید که اگر عوارض مشاهده شده بیش از چند روز شود، باید به پزشک خود اطلاع دهید تا اقدامات لازم را انجام دهد.

عوارض تزریق ژل لب
عوارض تزریق ژل لب

یکی از عوارض تزریق ژل عفونت است که با ژل‌های چینی که در شرایط غیر استریل تولید و توسط Bulk (بشکه) وارد می‌شوند و در شرایط غیر استریل به سرنگ انتقال داده می‌شوند بسیار شایع است.

عارضه دیگر گلوله شدن ژل است که کاملاً به تکنیک تزریق و نوع فیلر بستگی دارد، بنابراین تزریق توسط پزشک مجرب با فیلر استاندارد چنین عارضه‌ای نخواهد داشت.

به طور کلی عوارض گفته شده را بعضی افراد بعد از تزریق ژل لب تجربه خواهند کرد اما در مقابل بعضی افراد به هیچ عنوان هیچ یک از این عوارض را تجربه نمی‌کنند و در همان لحظه در اجتماع بدون هیچ کبودی و دردی حاضر می‌شوند. برخی دیگر از این عوارض عبارتند از:

  • بروز زخم
  • عدم تقارن لب‌ها
  • حساسیت و آلرژی
  • قرمزی بافت لب
  • گلوله شدن ژل لب
  • کبودی و تورم بافت لب

رایج ترین عارضه بعد از تزریق ژل لب

یکی از عوارضی که افراد بلافاصله بعد از تزریق ژل لب آن را تجربه خواهند کرد، این است که احساس دارند که پوست لبشان به حد زیادی کشیده شده است. این مورد در افرادی که تزریق ژل لب روسی انجام دادند بیشتر حس می‌شود. همچنین کبودی و تورم برای اغلب افراد بعد از انجام این تزریق به وجود می‌آید که تا دو تا سه روز بعد، از بین می‌رود. بهبودی این عوارض مستلزم استفاده از کمپرس سرد در این روزهای اولیه است.

تخلیه ژل لب چگونه است؟

شاید برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده باشد که در مراکز نامعتبر پزشکی یا آرایشگاه‌ها تزریق ژل لب انجام داده باشید و عوارض ناخوشایندی را تجربه کنید. گاهی ژل در بافت لب به طور ناخوشایندی حالت گلوله گلوله می‌شود که فرم نامتقارنی را ایجاد می‌کند. این عوارض زمانی که حجم تزریقی فیلر زیاد باشد نیز ایجاد می‌شود.

در صورتی که از ژل تزریقی خود ناراضی هستید، برای از بین بردن آن باید در مراکز معتبر آنزیم هیالورونیداز در مجاورت فیلر قبلی تزریق نمایید. این آنزیم بسیار قوی بوده و تمامی فیلر تزریقی قبلی را از بین می‌برد. این آنزیم مولکول‌های طبیعی در بافت بدن را مورد آسیب قرار نمی‌دهد.

تخلیه ژل با این نوع آنزیم، تکنیکی بسیار حساس و مهم بوده که باید در مرکزی معتبر توسط متخصص زیبایی با تجربه انجام شود. قبل از انجام این کار تمامی مواد بهداشتی و آرایشی را بشویید.

برای تخلیه ژل لب از بیحسی موضعی برای انجام این کار استفاده می‌شود اما با این حال ممکن است برخی افراد تا حدودی درد را احساس کنند.

نکات مهم قبل از تزریق فیلر لب

قبل از اینکه برای تزریق فیلر لب اقدام نمایید، موارد مهم قبل از استفاده از آن را بشناسید:

  • اگر از داروی آسپرین یا رقیق کننده خون استفاده می‌کنید، به ما اطلاع دهید.
  • روز تزریق فیلر لب، لب‌هایتان تمیز و عاری از هر گونه رژ لب باشد.
  • حدود یک ماه قبل از تزریق ژل لب، به هیچ عنوان تتوی لب یا اطراف لب انجام ندهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

تمامی اشخاصی که میخواهند تزریق ژل لب انجام دهند باید عوارض احتمالی این روش را به خوبی بشناسند و این مورد را بدانند که انجام مراقبت‌های بعد از تزریق ژل، در رفع این موارد موثر هستند. به این موارد اهمیت دهید تا دچار عفونت یا مشکلات این چنینی بعد از استفاده از این تکنیک نشوید.

  • در صورت مشاهده کبودی کمپرس سرد کنید، یعنی یخ را بگذارید و بردارید و این کار را چند بار تکرار کنید.
  • به مدت 24 تا 48 ساعت از نوشیدن مایعات و غذاهای خیلی گرم خودداری کنید.
  • روزانه چند بار لب‌های خود را با پماد تجویزی توسط پزشک معالج چرب کنید.
  • از ماساژ شدید منطقه تزریق خودداری نمایید.
  • در صورتی که در منطقه تزریق یا مناطق مجاور درد شدید یا تغییر رنگ پوست احساس کردید به پزشک معالج خود اطلاع دهید.

مشاوره قبل از تزریق ژل لب

در ابتدا تمامی افرادی که خود را کاندید مناسبی برای تزریق ژل لب می‌دانند، باید با پزشک متخصص خود مشورت کنند و فرم لب را انتخاب نمایند.

ما در جلسه مشاوره رایگان قبل از انجام تزریق، خواسته‌ها و انتظارات شما را می‌شنویم تا مطابق با انتظارات شما تصمیم بگیریم که چه میزان فیلر باید برای شما تزریق کنیم.

اگر به دارو یا نوعی از بیحسی واکنش آلرژیک دارید، در همان جلسه به ما اطلاع دهید. قبل از تزریق فیلر لب به تناسب بخش‌های مختلف صورت توجه کنید تا دچار نازیبایی نشوید.

برای تزریق ژل لب چه کار کنیم؟

برای تزریق ژل لب در تهران یا مشاوره رایگان میتوانید با مطب تخصصی دکتر پارسیان‌فر به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 38 عدد و میانگین امتیازها 4.6]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫64 نظر

  • گلنار میدانی گفت:

    من یکم نگران عوارض هستم. چقدر عوارض داره؟

    • ما از ژل استاندارد استفاده میکنیم و بیش از 15 سال سابقه داریم. پس با خیال راحت تزریق ژل را انجام بدید. آن عوارضی که مشاهده میکنید به دلیل استفاده از ژلهای بی‌کیفیت یا تخصص نداشتن در تزریق ژل است.

  • پناهی گفت:

    سلام. تزریق کردن ژل لب در زمان بارداری عوارض داره؟ تا به حال تجربه تزریق ژل نداشتم.

  • زهرا نیک نسب گفت:

    سلام و خسته نباشید
    تزریق ژل لب در دوران شیردهی عوارضی برای کودک خواهد داشت؟ من در دوران بارداری خواستم تزریق را انجام بدم اما منصرف شدم و الان میخواستم بعد از بارداری تزریق رو انجام بدم. ممنون میشم راهنمایم کنید.

  • نارینا گفت:

    هزینه تزریق ژل لب چقدر هست و آیا بعد از مدتی که بخوایم دوباره تزریق رو تمدید کنیم بازم قیمتش همونه؟

  • قربان زاده گفت:

    وقتتون بخیر. یک نوبت برای تزریق ژل لب واسه خودم و خواهرم میخواستم. ممنون میشم.

  • سوسن خدایی گفت:

    درود فراوان به شما.
    من از مشاوره شما استفاده کردم و خیلی خوب من رو راهنمایی کردید. ژل لب معمولی خیلی برای من بهتر بود تا روسی.

  • ریحانه گفت:

    یکم از تزریق ژل برای لب نگرانم و میترسم بعداً از حالت و فرم صورتم خوشم نیاد. راهی هست که اگه صورتم خراب شد درستش کنم؟

  • فتانه باختری گفت:

    سلام و وقتتون بخیر.
    یک سوالی از خدمتتون داشتم. ماندگاری تزریق ژل برای لب چقدر است؟

  • محمدپور گفت:

    سلام.
    بعد از تزریق ماندگاری ژل لب چقدر هست؟ یعنی هر چند وقت یکبار بازم باید برای تزریق مجدد مراجعه کنم؟
    با سپاس از شما

  • فریبا گفت:

    سلام و وقت بخیر. تزریق ژل لب در دوران بارداری ضرر داره یا خیر؟ اولین بارم هم نیست که تزریق انجام میدم.

  • سوزان هستم گفت:

    سلام.
    من تشکر می کنم از شما و خدمات زیبایی و تخصص تون. تزریق ژل لب رو چند وقت پیش انجام دادم که خیلی راضی بودم و شما رو تا به حال به خیلی از دوستام معرفی کردم.