دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

تزریق ژل لب قلبی

شما هم با روش بزرگ و حجیم کردن لب یا همان تزریق ژل لب برای زیبایی آشنا هستید، این روش با هزینه بسیار کمی انجام می‌شود که دختران و خانم‌ها را به خود جذب کرده است، اما تا به حال چیزی در رابطه با تزریق ژل لب مدل قلبی شنیده‌اید؟ در این مدل، شکل ظاهری لب‌های بالا تا حدودی مشابه با فرم قلبی بوده که علاوه بر حجیم بودن تا حدودی قلوه‌ای و گوشتی می‌شوند. با ما همراه باشید تا نحوه تزریق ژل قلبی و ویژگی‌های آن را برای شما شرح دهیم.

تزریق ژل لب قلبی

امروزه تزریق ژل لب به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی شناخته شده است. تزریق ژل لب دارای مدل‌های مختلفی است که یکی از جذاب‌ترین انواع آن، تزریق ژل لب قلبی است. در این تکنیک، تزریق ژل به گونه‌ای انجام می‌شود که فرم نهایی لب به شکل قلب شبیه باشد که برای دختران جوان جذابیت ویژه‌ای دارد. تمرکز اصلی در تزریق ژل قلبی در قسمت میانی لب بالا است. این عمل زیبایی با توجه به نوع صورت برای بانوان که به علت افزایش سن، لب آنها نازک شده و افرادی که دارای صورت کشیده هستند بیشتر توصیه می‌شود.

تمرکز اصلی در تزریق ژل قلبی در قسمت میانی لب بالا است.
تمرکز اصلی در تزریق ژل قلبی در قسمت میانی لب بالا است.

نحوه تزریق ژل لب مدل قلبی

تزریق ژل لب قلبی حساسیت بالایی دارد، زیرا این کار به خصوص در لب فوقانی باید به ظرافت انجام شود. با توجه به این موضوع که تزریق ژل لب قلبی، باعث تغییر حالت در فرم نوک بینی، لب و همچنین سبب تغییر فاصله این دو بخش و تناسب آنها می‌شود، توصیه بر این است که برای این کار زیبایی، بهترین متخصص زیبایی را انتخاب کنید.

برای تزریق فیلر لب مدل قلبی، ابتدا ماده بی‌حسی موضعی یا بی‌حسی تزریقی به لب‌ها زده می‌شود و بعد از ایجاد بی‌حسی، در مرحله بعدی ژل هیالورونیک توسط متخصص زیبایی به آرامی و به صورت نقطه‌ای تزریق می‌گردد. شکل‌گیری و ماساژ‌دهی لب‌ها برای ایجاد حالت قلبی به ویژه در حاشیه لب بسیار حساس بوده و تمامی این موارد باید با دقت و تبحر انجام شود، زیرا در صورتی که فیلر تزریقی با ماساژ به درستی در سطح لب بالایی پخش نشود و یا گرانولوم ایجاد شود، فرد دچار مشکلاتی در فرم لب شده و ممکن است نیاز باشد که فرآیند تخلیه ژل لب انجام شود. فرآیند ماساژ لب از ابتدای کار شروع می‌شود و این‌گونه نیست که بعد از اتمام تزریق، این کار را انجام دهند. در برخی موارد، اگر حجم ژل لب بالایی زیاد باشد، برای تعادل و تناسب نسبت به لب پایینی و ایجاد تقارن، به لب پایین دوباره فیلر تزریق می‌شود.

ماندگاری ژل لب قلبی چقدر است؟

میزان فیلری که در مدل قلبی به لب تزریق می‌شود نسبت به سایر روش‌ها نظیر تزریق ژل لب روسی یا طبیعی، بیشتر بوده و همین امر سبب می‌شود تا مدت زمان ماندگاری نیز افزایش پیدا کند. ناگفته نماند که نوع و برند ژل انتخابی برای تزریق ژل لب قلبی نیز دارای اهمیت بوده و بر مدت زمان ماندگاری تاثیرگذار است. بعد از گذشت این دوره، ژل به مرور زمان، خود به خود جذب پوست شده و برای داشتن حالت مناسب قلبی لب باید دوباره تزریق انجام پذیرد. لازم به ذکر است که برخی برندهای ژل لب حتی تا 24 ماه ماندگاری دارند. مواردی چون، عملکرد بدن و میزان جذب توسط بدن در مدت زمان دوام تاثیرگذار است. در تزریق ژل مدل قلبی، به این علت که تمرکز تزریق در قسمت میانی لب بالا است، بنابراین مدت زمانی که ژل در این ناحیه از لب باقی می‌ماند، بیشتر از سایر نواحی لب است.

مراقبت و نگهداری بعد از تزریق ژل لب قلبی

بعد از اینکه ژل لب قلبی را انجام دادید، باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • تزریق ژل لب با هر مدلی، گاهی باعث کبودی و ورم در ناحیه تزریق می‌شود. برای جلوگیری از این موارد بعد از تزریق، از کمپرس یخ استفاده شود. یعنی یخ را بگذارید و نگه دارید و بعد از چند ثانیه بر دارید. این کار را برای چند دقیقه انجام دهید.
  • بعد از تزریق ژل توسط پزشک به ویژه در لب‌های مدل‌دار مانند تزریق ژل لب قلبی، تزریق ژل لب قلوه ای و تزریق ژل لب روسی به هیچ عنوان به لب خود دست نزنید و نواحی تزریق شده را تحریک نکنید. ممکن است بعد از تزریق ژل، در لب بالایی دچار برآمدگی پوست شوید که به یاد داشته باشید به هیچ عنوان آن را ماساژ ندهید. این التهابات و برجستگی‌های غیر معمول، بعد از مدتی خود به خود از بین می‌روند.
  • به علت استفاده از مواد بی‌حسی و انجام تزریق که ممکن است با درد و تورم همراه باشد.
  • بعد از تزریق ژل لب مدل قلبی از مواردی مانند سیگار کشیدن یا قلیان خودداری نمایید، زیرا ممکن است باعث تغییر حالت لب شوند.
  • از نوشیدن چای داغ و نوشیدنی‌های این چنینی تا 48 ساعت اول بعد از تزریق فیلر لب قلبی خودداری نمایید.

عوارض تزریق ژل لب مدل قلبی

تمامی روش‌های زیبایی علاوه بر مزایایی که دارند، ممکن است با عوارضی نیز همراه باشند. تزریق ژل لب قلبی، در صورت مراقبت‌های بعد از تزریق صحیح، کمترین عوارض را خواهد داشت.

یکی از عوارضی که ممکن است برای هر فردی به وجود آید، حساسیت و واکنش آلرژیک به ژل است. این حساسیت‌ها گاهی به دلیل بی‌کیفیتی مواد استفاده شده در تزریق به وجود می‌آیند، به همین دلیل بهترین متخصص زیبایی قبل از جلسه تزریق ژل لب، تمامی این جوانب را برای زیباجو بازگو کرده و توصیه دارد که برندی معتبر را برای جلوگیری از هرگونه عوارض جانبی استفاده نماید.

یکی دیگر از عوارضی که در تزریق ژل لب قلبی، معمولا لب بالایی فرد را درگیر می‌کند، ایجاد زخم در ناحیه وارد شدن سوزن به بافت لب است که جای نگرانی ندارد و بعد از گذشت حدود 72 ساعت بهبود می‌یابد. ناگفته نماند که این مورد در همه افراد مشاهده نمی‌شود.

اگر پزشک دارای تجربه برای تزریق ژل لب مدل قلبی نباشد، ممکن است به علت حجم زیاد فیلر تزریقی، به بافت لب آسیب وارد نماید. ظرفیت و گنجایش پذیرش فیلر برای لب هر فرد متفاوت بوده و به همین دلیل میزان ژل تزریقی برای هر شخص متفاوت است.

چه افرادی نباید تزریق ژل لب قلبی انجام دهند؟

تزریق ژل لب برای خانم‌های باردار و یا شیرده مناسب نیست، اما در ارتباط با تزریق ژل لب قلبی باید گفت که بسیاری از خانم‌ها دارای اندازه لب‌های بسیار کوچک هستند و ممکن است پزشک این مدل را به آنها توصیه نکند، زیرا هر چه اندازه لب‌ها کوچک باشد، ممکن است ظاهر و نتیجه بعد از تزریق، غیر طبیعی‌تر باشد و لب‌ها همانند یک گوشت اضافه به نظر برسند. به دلیل اینکه در هنگام تزریق ژل لب قلبی، میزان تعداد دفعات وارد شدن سوزن به لب خصوصاً لب بالایی زیاد است، بهتر است افرادی که داروی رقیق کننده خون مصرف می‌کنند، حدود یک هفته قبل از این انجام این تکنیک مصرف این داروها را قطع کنند تا در صورت بروز خونریزی، این میزان زیاد نشود.

هزینه تزریق ژل لب مدل قلبی چه قدر است؟

قیمت تزریق کردن ژل قلبی به میزان ژل و برند آن بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کلینیک تخصصی زیبایی تهران به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

برای تزریق ژل لب قلبی چه کار کنیم؟

برای تزریق ژل لب مدل قلبی در تهران با کلینیک تخصصی زیبایی دکتر پارسیان‌فر به شماره 09303839919 تماس بگیرید یا در واتس‌اپ و تلگرام پیام ارسال کنید.

مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 4 عدد و میانگین امتیازها 5]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *