دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

تزریق ژل لب روسی

مقدمه

امروزه یکی از روش‌هایی که زیباجویان زیادی طرفدار آن هستند، تزریق ژل لب روسی است که در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌گیرد. مدل لب روسی نسبت به سایر فرم‌های لب، برجستگی بیشتری دارد که اغلب بانوان را به خود جذب می‌کند. مردمان کشور روس از نظر زیبایی لب‌ها دارای رتبه یک در جهان یا به عبارتی زیباترین نژاد جهان هستند.

اگر به فرم لب روسها دقت کنید، متوجه خواهید شد که در لب بالایی دارای زوایا و فرمی شبیه به عدد هشت فارسی هستند که نقطه قوت چهره مردم این کشور بشمار می‌رود. تزریق ژل لب مدل روسی نیاز به تمرکز و تبحر پزشک داشته و باید قبل از آن برخی موارد مورد بررسی قرار گیرند تا بهترین نتیجه بعد از تزریق فیلر لب بدست آید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با تفاوت مدل لب روسی با سایر مدل‌ها و همچنین میزان ژل مورد نظر با مزایا و معایب و موارد دیگر آشنا شوید.

آشنایی با تکنیک تزریق ژل لب

زیبایی برای افراد از اهمیت زیادی برخوردار است که امروزه با استفاده از تکنیک‌های مختلف، برای افراد ایجاد می‌شود. در بسیاری از موارد، خانم‌ها بعد از مراجعه به کلینیک‌های زیبایی برای تزریق ژل لب، گفتند که در هنگام استفاده از رژ لب متوجه نامتقارنی‌هایی در لب‌های بالا و پایین خود هستند که برایشان ناخوشایند است. همچنین بعضی افراد از اندازه کوچک لب‌هایشان ناراضی هستند و به همین دلیل از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند. تزریق ژل لب از تکنیک‌هایی است که برای حجیم‌سازی و زیباسازی فرم لب مورد استفاده قرار می‌گیرد و تناسب میان لب‌ها را ایجاد می‌کند.

تزریق ژل لب روسی
تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی، یکی از روش‌های پرطرفدار برای زاویه سازی لب بالا و حجیم‌سازی و برجسته‌سازی آن است. خانم‌های روس دارای فرم لب‌هایی هستند که در لب بالای آنها تیزی خاصی مشاهده می‌شود و در عین حال لب‌های کشیده‌ای دارند. هدف زیباجویان از تزریق ژل لب روسی این است که نقطه اوج لب‌های خود را افزایش دهند و همچنین ظرافت بیشتری به نواحی دور آن ببخشند. آمارها نشان می‌دهد که تعداد افراد علاقمند به مدل لب روسی تا حدودی با افرادی که طرفدار مدل لب طبیعی هستند، در حال برابری است. در این مدل تزریق ژل، پزشک مقداری از فیلر را در امتداد لب‌ها یعنی جایی که خانم‌ها با مواد آرایشی برای خود خط لب ایجاد می‌کنند، تزریق می‌کند.

تزریق ژل لب روسی به دلیل اینکه فرم ظاهری جدیدی برای لب‌ها ایجاد می‌کند، بسیار حساس بوده و باید توسط متخصص زیبایی با تجربه انجام شود. پزشک باید هنگام تزریق فیلر به لب بالا و فرم‌دهی آن، به فرم لب پایین نیز توجه کند و به طور همزمان برای زیبایی لب پایین نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

تغییر گودی بالای لب در مدل لب روسی

گودی بالای لب در اصطلاح زیبایی با نام کمان لب شناخته می‌شود. کمان لب از نقاطی بشمار می‌رود که در تزریق ژل لب روسی مورد توجه بسیار قرار می‌گیرد و باید برجسته‌سازی خوبی داشته باشد تا فرم V میان دو نقطه بالایی لب ایجاد شود.

تزریق ژل لب روسی برای آقایان

زیباسازی و رفع نواقص اعضای صورت فقط برای بانوان نیست و آقایان می‌توانند از بسیاری از تکنیک‎های زیبایی برای افزایش جذابیت چهره و رفع نواقص اعضای صورت خود استفاده کنند. برخلاف تصور عمومی شما عزیزان، آقایان نیز می‌تواند تزریق ژل لب روسی انجام دهند. ناگفته نماند که بسیاری از بازیگران و خواننده‌های خارجی و ایرانی معروفی که از طرفدارانشان هستید، با استفاده از این روش نامتقارنی لب‌های خود را برطرف کرده و با برجسته‌سازی و ایجاد زاویه برای لب هایشان، جذابیت خوبی برای خود رقم می‌زنند. تزریق ژل لب روسی برای مردان به گونه‌ای انجام می‌شود که حالت لب‌ها تغییرات زیادی نداشته باشد تا از فرم طبیعی دور نشوند.

تفاوت تزریق ژل لب روسی با مدلهای دیگر

تزریق ژل لب روسی با هدف حجیم‌سازی زیاد لب انجام نمی‌شود بلکه بیشتر توجه روی فرم و زوایای لب‌های بالایی است. در واقع برجستگی لب‌ها به اندازه ژل لب مدل قلوه ای نخواهد بود. در فرم لب روسی، لب‌های بالا به مقدار مورد نیاز حجیم می‌شوند.

آیا نیاز به تزریق ژل لب مدل روسی در تهران دارید؟ برای مشاوره رایگان یا دریافت نوبت میتوانید با کلینیک تخصصی دکتر پارسیان‌فر به شماره 09303839919 تماس بگیرید یا در تلگرام و واتس‌اپ پیام ارسال کنید.

مزایای تزریق ژل لب به روش روسی

این روش با تمرکز زیادی که بر روی لبها دارد، زیبایی فوق‌العاده‌ای برای زیباجویان ایجاد می‌کند. یکی از بزرگترین مزایای این روش، این است که ژل لب به صورت نقطه‌ای به لب تزریق می‌گردد و در نتیجه فرم تمیزتر و ظریفی برای لب رقم می‌خورد. برخی دیگر از مزایای این روش عبارتند از:

  • افزایش حجم لب‌ها
  • دوام و ماندگاری بالا
  • ایجاد ظاهری زیبا و جذاب

نکته: افرادی که در گذشته تزریق ژل لب با مدل‌های دیگری انجام داده‌اند و بعد از گذشت مدت کوتاهی می‌خواهند تزریق ژل لب روسی انجام دهند، باید ابتدا ژل لب قبلی را به طور کامل تخلیه کنند و سپس از این روش بهره ببرند. برای این کار میتوانید با ما تماس بگیرید.

عوارض ژل لب مدل روسی

این مورد را می‌دانید که تزریق ژل لب با هر مدلی، بسیار حساس بوده و باید توسط یک پزشک زیبایی با تجربه انجام گیرد تا فرم دلخواه ایجاد شود و عوارض ناخوشایندی برای افراد به وجود نیاید. ممکن است پس از انجام این مدل ژل لب، با عوارض زیر مواجه شوید:

  • تیزی لب‌ها در اثر تزریق ژل بیش از اندازه، با فرم مناسبی ایجاد نمی‌شود.
  • اگر حین تزریق به اندازه حجم ژل تزریقی توجه نشود و این میزان بیش از ظرفیت بافت لب باشد، فرم لب‌ها بیش از حد بزرگ و گاهی نامتقارن و حتی گوله گوله می‌شود. در این صورت فرد ناچار است تا ژل تزریقی را جهت جلوگیری از کاهش اعتماد به نفس و یا انواع عفونت تخلیه نماید.
  • اگر تزریق ژل لب با فیلر مرغوب و برند بی‌کیفیت انجام شود، ممکن است بعد از چندین روز فرم لب‌ها به حالت قبلی باز گردد.
  • دفورمیته و گرانولوم‌ها از عوارض بسیار ناخوشایند تزریق ژل لب مدل روسی هستند که اغلب به دلیل عدم تجربه پزشک به وجود می‌آیند.
  • افرادی که به ماده هیالورونیک اسید حساسیت دارند باید این مورد را به پزشک خود اطلاع دهند زیرا مخفی‌سازی این موضوع سبب پیدایش موارد ناخوشایندی حین و بعد از تزریق ژل به لب خواهد شد.

بهترین برند برای تزریق ژل لب روسی

برند فیلر منتخب برای تزریق به لب‌ها دارای اهمیت ویژه‌ای است زیرا در میزان ماندگاری و عدم دفورمیتی‌ها تاثیر زیادی دارد. توصیه ما این است که برای زیبایی حتی یک در صد هم ریسک نکنید و از برندهای معتبر و در صورت امکان از برندهای خارجی استفاده نمایید. در حال حاضر بهترین برندهای معتبر برای مدل لب روسی رووفیل، ژوویدرم، الانسه و برخی برندهای دیگر است.

ماندگاری ژل لب روسی

میزان ماندگاری برای هر نوع تزریق ژل لبی به کیفیت برند انتخابی بستگی دارد. برای اخذ ماندگاری و دوام بالای نتیجه تزریق ژل لب روسی به جای توجه بیش از اندازه به میزان هزینه، به برند و کشور سازنده آن توجه نمایید. هرچه میزان کیفیت ژل مورد نظر بیشتر باشد، دوام نتیجه حاصل از آن نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که نوع بافت لب و پوست شما چه عملکردی در مقابل تزریق ژل لب دارد. برخی از لب‌ها ژل را حتی بیشتر از مدت زمانی که باید، نگه می‌دارند. مدت زمان تقریبی ماندگاری ژل لب به روش روسی حدود 18 ماه است.

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب روسی چه افرادی هستند؟

افرادی که برای این مدل لب مناسب هستند عبارتند از:

  • افرادی که دارای کمان لب کوچک باشند.
  • افرادی که با افزایش سن رو به رو باشند و در میانسالی قرار داشته باشند.
  • افرادی که در روی سطح لب خود دارای خطوط ریزی هستند.
  • اشخاصی که لب‌های بسیار باریکی دارند.

مشاوره قبل از تزریق ژل لب مدل روسی

تمامی زیباجویان باید توجه داشته باشند که انتظارات خود را از روش انتخابی برای پزشک بازگو کنند. دکتر شما باید اطلاع داشته باشد که با چه هدفی در ذهن خود برای تزریق ژل لب روسی کاندید شده‌اید. در ضمن اگر از هر داروی رقیق کننده خون، داروهای ضد حساسیت، تنفسی و یا سایر داروها استفاده می‌کنید، باید به دکتر خود قبل از انجام کار اطلاع دهید.

گاهی زیباجویان به عنوان کاندید ژل لب روسی به مطب مراجعه می‌کنند اما پزشک توصیه دارد که تزریق ژل طبیعی یا مدل دیگری برای وی مناسب‌تر است و برعکس این موضوع نیز امکان‌پذیر است. در جلسه مشاوره قبل از تزریق ژل لب مدل روسی، پزشک فاصله نوک بینی تا خط شروع لب و همچنین اندازه و فاصله لب را می‌سنجد. ممکن است به فردی یک سی‌سی تزریق ژل لب را پیشنهاد دهد اما این میزان برای همه یکسان نیست و ممکن است شخص دیگری به سی‌سی ژل بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشد.

قبل از تزریق فیلر لب روسی چه کارهایی باید انجام داد؟

بهتر است کارهای زیر را قبل از تزریق کردن ژل انجام دهید:

  • نوشیدن مشروبات الکلی را به صفر برسانید.
  • وجود هر گونه واکنش آلرژیک را به پزشک خود اطلاع دهید.
  • داروهای رقیق کننده مانند آسپرین را دو هفته قبل از تزریق استفاده نکنید.
  • در صورتی که از بیماری خود ایمنی رنج می‌برید حتماً به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی

بعد از اینکه این مدل تزریق ژل لب را انجام دادید، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید:

  • لب‌های خود را به طور خودسرانه ماساژ ندهید.
  • تا دو هفته از مصرف سیگار و قلیان خودداری نمایید.
  • برای رفع کبودی و قرمزی از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • تا یک هفته از رفتن به سونا یا جکوزی اجتناب کنید.
  • نوشیدنی‌های داغ را به مدت 72 ساعت بعد از تزریق کنار بگذارید.
  • بعد از ماساژ و فرم‌دهی توسط پزشک به هیچ عنوان سعی در تغییر فرم لب با ماساژ نکنید.
  • سعی کنید تا 72 ساعت بعد از تزریق ژل لب روسی، هیچگونه مواد آرایشی بر سطح لب استفاده نکنید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق فیلر لب روسی

افرادی که دارای لب‌های بسیار باریکی هستند، برای اینکه این مدل لب را برای خود جا بی‌اندازند، به حدود دو جلسه ترمیمی در فواصل مختلف نیاز دارند. برخی اشخاص طولانی مدت از این تکنیک زیبایی استفاده می‌کنند و دیگر نیاز نیست که در هر بار مراجعه برای تزریق، مرتبه‌ای دیگر برای ترمیم مراجعه کنند.

تزریق ژل لب روسی چقدر طول میکشد؟

این نوع تزریق ژل لب نسبت به سایر مدل‌های دیگر نیازمند زمان بیشتری است زیرا نیاز به تمرکز و توجه زیادی برای ایجاد زوایای لب بالا دارد. همچنین ایجاد خط فرو رفتگی در لب پایین مستلزم زمان است. به طور تقریبی این مدل ژل لب حدود یک ساعت زمان لازم دارد.

تفاوت تزریق ژل لب روسی با روش لیفت با نخ

یکی دیگر از روش‌هایی جذاب و کاربردی برای لیفت لب‌ها، تکنیک لیفت لب با نخ است. تفاوت روش ژل لب روسی با نخ این است که در روش تزریق ژل، مواد یا همان فیلر با سوزن به بافت لب تزریق و فرم‌دهی صورت می‌گیرد اما در روش لیفت لب با نخ، از نخ‌های جراحی استفاده می‌شود و پوست اطراف لب نیز کشیده می‌شود تا بزرگی در سطح لب ایجاد شود.

تزریق ژل لب روسی ماندگارتر است یا لیفت لب با نخ؟

لیفت لب با نخ، دارای نخ‌هایی است که بعد از مدتی توسط بافت بدن جذب می‌شوند اما با این حال میزان ماندگاری این روش نسبت به تزریق ژل لب روسی بیشتر است.

انجام همزمان تزریق ژل لب روسی با زاویه سازی صورت امکان پذیر است؟

زاویه سازی صورت یکی از روش‌های پرطرفدار برای زیباسازی صورت است که با استفاده از روش‌هایی مانند تزریق ژل و لیفت با نخ قابل انجام است. دو تکنیک زاویه سازی صورت با تزریق ژل لب روسی به طور همزمان امکان‌پذیر بوده و نتایج فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. ژل لب روسی با بسیاری از تکنیک‌های دیگر زیبایی هیچگونه تداخلی ایجاد نمی‌کند و قابل انجام است مانند تکنیک تزریق ژل زیر چشم و تزریق بوتاکس و … .

آیا تزریق ژل لب روسی بدون بیحسی امکان پذیر است؟

در تزریق ژل لب مدل روسی از سوزن‌های بسیار نازکی استفاده می‌شود و بسیاری از اشخاص بدون بیحسی این کار را انجام می‌دهند. توصیه می‌شود اگر اولین تجربه تزریق ژل لب را قرار است پشت سر بگذارید، از بیحسی موضعی استفاده کنید. اشخاص کاندید برای این روش در زمان ماساژ برای فرم‌دهی کمی درد احساس می‌کنند که میزان آن به قدری نیست که قابل تحمل نباشد. برای این مدل تزریق ژل لب به دلیل نازکی سوزن، هیچ نیازی به بیحسی‌های تزریقی نیست و فقط بیحسی موضعی کافی است.

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در تهران

یکی از موارد مهمی که در اخذ نتیجه و فرم لب‌ها بعد از تزریق از اهمیت برخوردار است، انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در تهران است. در شهرهای بزرگ مانند تهران انتخاب پزشک خوب بسیار سخت است و باید به صورت حضوری مراجعه کنید و نمونه کارهای پزشک را ببینید.

مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل

امروزه بسیاری از تکنیک‌های زیبایی توسط بسیاری از مراکز غیر معتبر مانند آرایشگاه‌های زنانه انجام می‌شود که عوارضی چون عفونت و زخم را برای زیباجویان به همراه دارد. برای اینکه بهترین دکتر تزریق فیلر لب مدل روسی را انتخاب کنید، از شبکه‌های اجتماعی و مشاهده نمونه کارها و همچنین پیام رضایت‌مندی کاربران استفاده کنید.

هزینه ژل لب روسی چه قدر است؟

هزینه تزریق ژل لب مدل روسی ثابت نیست و به فاکتورهایی مانند مقدار ژل مورد نیاز، برند فیلر و دستمزد پزشک بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه تزریق انواع ژل لب می‌توانید با شماره 09303839919 تماس بگیرید.

برای تزریق ژل لب روسی چه کار کنیم؟

برای تزریق کردن ژل لب مدل روسی در تهران میتوانید با کلینیک تخصصی دکتر پارسیان‌فر به شماره 09303839919 تماس بگیرید یا در تلگرام و واتس‌اپ پیام ارسال کنید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 8 عدد و میانگین امتیازها 4.6]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 نظر

  • امیری گفت:

    قبلاً در کلینیک دیگر لب روسی انجام دادم اما راضی نیستم. آیا میشود درستش کرد؟