دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

بوتاکس دور چشم برای رفع چین و چروک

چشم‌ها یکی از مهم‌ترین و موثرترین بخش در زیبایی چهره هستند که گاهی در برخی شرایط سنی با تغییر و چین و چروک‌هایی مواجه می‌شوند، این مشکل در بانوان و حتی آقایان، زیبایی را تحت تأثیر قرار داده و معمولاً افراد به دنبال راهی هستند که سریع این چین و چروکها را برطرف کنند. این نوع مشکلات نازیبایی‌هایی را در بر دارد که اعتماد به نفس افراد را بسیار کاهش می‌دهد. در این مقاله در رابطه با بوتاکس دور چشم و رفع پیری پوست مطالب مفیدی را ارائه دادیم تا زیبایی مجدد را در کوتاه‌ترین زمان به صورت خود بازگردانید.

بوتاکس دور چشم چیست؟

برای برطرف‌سازی مشکلات دور چشم، تکنیک‌های متفاوتی مانند مزوتراپی و تزریق چربی به صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما بوتاکس دور چشم از روش‌های بسیار ساده با هزینه مناسب است. سرعت بازدهی این تکنیک نسبت به دیگر روش‌های زیبایی بسیار بیشتر است. یکی از علت‌هایی که افراد به تزریق بوتاکس دور چشم بیشتر از روش‌های دیگر علاقمند هستند، این است که نتیجه این فعالیت را به سرعت مشاهده خواهند کرد.

بوتاکس دور چشم روشی ساده با هزینه مناسب برای رفع چین و چروک است.
بوتاکس دور چشم روشی ساده با هزینه مناسب برای رفع چین و چروک است.

بوتاکس نوعی ماده سمی است که در صورت تزریق بیش از اندازه به یک ناحیه از بدن موجب مسمومیت و حالت تهوع خواهد شد. طی این روش، پزشک متخصص مقدار تشخیصی از این ماده را به نواحی اطراف چشم تزریق می‌کند.

نتیجه بوتاکس تزریق شده برای رفع چین و چروک اطراف چشم، حدود 24 ساعت بعد نمایان خواهد شد، البته در نتیجه اخذ شده نباید به هیچ عنوان مهارت و تجربه پزشک را نادید گرفت.

آیا نیاز به تزریق بوتاکس زیر چشم در تهران دارید؟ برای اینکار میتوانید با کلینیک تخصصی زیبایی دکتر پارسیان‌فر با بیش از 15 سال سابقه به شماره 09303839919 یا 02126203015 تماس بگیرید.

آیا میتوان از تزریق بوتاکس برای دور چشم استفاده کرد؟

پاسخ به این سوال مثبت است، زیرا بوتاکس دور چشم تمامی این مشکلات را رفع خواهد کرد، البته باید بگوییم که بوتاکس زمانی برای رفع این نازیبایی‌ها مناسب است که با تجربه و مهارت تزریق شود. دور چشم بسیار حساس بوده و باید در مرکز معتبر توسط متخصص پوست و زیبایی انجام شود. در صورتی که بوتاکس دور چشم به طور اشتباه تزریق گردد، عوارض بسیار جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. حجم تزریقی بوتاکس برای دور چشم، باید توسط پزشک مشخص شود که فرورفتگی زیر چشم را به وجود نیاورد.

بوتاکس دور چشم چه مزایایی دارد؟

چین و چروک‌های ریز و درشت در اطراف و انتهای چشم، از موثرترین عوامل در شروع پیری پوست و چهره هستند. این مشکل تنها به بعضی افراد ختم نشده و به مرور زمان با افزایش سن، بیشتر به چشم می‌خورد. با بالا رفتن سن میزان تولید کلاژن و الاستین کاهش یافته و ساختار و شرایط فیزیکی چهره را تغییر می‌دهد.

تزریق بوتاکس به دور چشم برای مدت زمان طولانی این خطوط را از بین می‌برد و پوست این ناحیه را صاف می‌کند. هر چه پوست دور چشم صاف‌تر باشد، سیاهی دور چشم کمتر می‌شود. بوتاکس در واقع الاستین پوست را برای تولید بیشتر، تحریک کرده و جوانسازی پوست را به همراه دارند.

یکی دیگر از مزایای تزریق بوتاکس به دور چشم برای جوانی و شادابی این ناحیه این است که نتیجه کار در کم‌ترین زمان نیز قابل مشاهده است. روش‌هایی مانند میکرونیدلینگ، مزوتراپی و … برای مشاهده نتیجه به زمان بیشتری نیاز دارند و اغلب افراد بخصوص خانم‌ها علاقه‌مند هستند که نتیجه فعالیت انجام شده روی پوست خود را به سرعت ببینند. بازه اثربخشی بوتاکس کوتاه بوده و شما در همان لحظه بعد از تزریق بوتاکس نیز می‌توانید متوجه تغییر شوید.

مدت زمان ماندگاری تکنیک تزریق بوتاکس به دور چشم بیش از 4 ماه بوده و اگر فرد مراقبت‌های بعد از آن را بشناسد، می‌تواند دوام آن را افزایش دهد. همچنین میزان ماندگاری آن به برند بوتاکس نیز بستگی دارد. سالانه بیش از هزاران نفر از روش تزریق بوتاکس به دور چشم استفاده کرده و رضایت خود را در این‌ مورد اعلام می‌دارند.

تزریق بوتاکس به دور چشم چه عوارضی دارد؟

در ابتدا باید این مورد را بدانید که استفاده از تمامی تکنیک‌های زببایی بدون عارضه نیست و تزریق بوتاکس به دور چشم هم از این قضیه مستثنی نیست. این روش دارای عوارض خفیف و گذرا مانند کبودی و کمی التهاب است. تزریق این ماده به نواحی دور چشم درد کمتری نسبت به سایر نواحی صورت دارد، اما اگر همین ماده توسط پزشک بی‌تجربه تزریق شود، ممکن است عوارض بیشتر و خطرناکی به همراه داشته باشد از جمله:

  • افتادگی پلک
  • مشکلات بینایی
  • کشیدگی در ناحیه ابروها

توصیه می‌شود که برای انجام این روش‌های زیبایی حساس مانند تزریق ژل لب، تزریق چربی زیر چشم و یا سایر روش‌های زیبایی به مراکز معتبر مراجعه نمایید و سلامت و زیبایی پوست صورت خود را به خطر نیندازید.

آیا بانوان بالای 50 سال میتوانند بوتاکس دور چشم تزریق کنند؟

تزریق بوتاکس به دور چشم هیچ‌گونه محدودیت سنی ندارد و تمامی افراد بالای 18 سال می‌توانند از این روش استفاده کنند. بیشترین بازدهی این تکنیک در بازه سنی 27 تا 45 سال است، اما برای بانوان بالای 50 سال نیز اثربخشی بسیار خوبی دارد. الاستین و کلاژن در این سن نیاز به تحریک مجدد برای تولید شدن دارند.

آیا بوتاکس سیاهی های زیر چشم را از بین میبرد؟

افراد برای رفع سیاهی زیر چشم نباید به طور خیلی مشخص به تزریق بوتاکس فکر کنند و باید از روش‌های دیگر مانند سابسیژن و یا سایر روشها استفاده کنند، اما چیزی که مشخص است، این است که با کشیدگی پوست اطراف چشم با بوتاکس تا حدودی سیاهی‌های زیر چشم نیز برطرف خواهد شد.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 2 عدد و میانگین امتیازها 3]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *