دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

تزریق بوتاکس به باسن

تزریق بوتاکس به باسن یک روش زیبایی است که برای بهبود شکل باسن و رفع افتادگی آن استفاده می‌شود. بوتاکس نوعی ماده سمی است که به مقدار بسیار کمی از این ماده در بدن وجود دارد اما با تزریق به برخی اعصاب خاص در اندام مورد نظر، موجب از کار انداختن آن و بالا کشیده شدن و رفع افتادگی می‌گردد. در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد تکنیک تزریق بوتاکس باسن اطلاعات بیشتری کسب کنید و ببینید که آیا این روش برای شما مناسب است یا باید از روش‌های زیبایی دیگر استفاده کنید.

بوتاکس باسن چیست؟

بوتاکس باسن یک روش برای از بین بردن افتادگی باسن و رفع چین و چروک آن در افرادی است که چندان افتادگی شدیدی در این ناحیه ندارند اما به مقدار کمی پایین‌تر از حالت معمول قرار دارند. همچنین برخی افراد دارای اعصاب تحریک شده سیاتیک در ناحیه باسن خود هستند که با تزریق بوتاکس به باسن، می‌توان این اعصاب را کمی از حالت انقباضات خارج کرد و درد و چالش‌های مربوط به این مسئله را برطرف کرد.

بوتاکس باسن را چه پزشکی انجام مید‌هد؟

به دلیل وجود رگ‌های سیاتیک در ناحیه باسن، تزریق بوتاکس به این اندام بسیار حساس و حتی خطرناک است و به همین دلیل توصیه می‌شود که توسط پزشک زیبایی این تکنیک را انجام دهید. گاهی دیده می‌شود که در سالن‌های زیبایی این روش بکار گرفته می‌شود اما باید بدانید که این روش می‌تواند به دلیل تزریق اشتباه تا چندین ماه اختلال حرکتی به دلیل وارد شدن آسیب به رگ‌های سیاتیک ایجاد کند. برای تزریق بوتاکس به باسن باید به بهترین متخصص مراجعه نمایید تا در این زمینه تجربه و مهارت کافی داشته باشد.

تزریق بوتاکس باسن ماهیچه‌ها و عصب‌هایی که موجب می‌شوند تا باسن فرمی به سمت پایین داشته باشد را از کار انداخته و این عضو را مقداری به جهت بالاتر می‌کشد که بسیاری از بازیگران خارجی از این روش برای بهتر و زیباتر شدن این اندام در لباس‌های مجلسی نیز استفاده می‌کنند.

مزایای تزریق بوتاکس باسن

تزریق بوتاکس باسن دارای کاربرد زیبایی و حتی درمانی است زیرا درد برخی از اعصاب گرفته شده در باسن را برطرف کرده و همچنین اگر افتادگی کمی در بافت این عضو وجود داشته باشد نیز بهبود می‌بخشد. یکی دیگر از مهمترین مزایای آن، داشتن هزینه بسیار معقول است و اینکه نیاز به استراحت و گذراندن دوره نقاهت ندارد.

تزریق بوتاکس به باسن یک روش غیر تهاجمی است که مشکلات زیادی را برای فرد برطرف کرده و از درد‌های ناشی از گرفتگی‌های عضلانی در این اندام می‌کاهد.

تزریق بوتاکس به باسن
تزریق بوتاکس به باسن

همچنین ناگفته نماند که علاوه بر این موارد، تمامی چین و چروک‌های ریز در روی پوست ناحیه باسن نیز برطرف می‌شود و دیگر باسن گرد بدون چروک و خطوط متعدد دارید که این مسئله برای بانوان دارای اهمیت فراوان است.

همه چیز درباره تزریق ژل لب

آیا تزریق بوتاکس به باسن عوارض جانبی دارد؟

تزریق بوتاکس باسن دارای عوارض جانبی خفیفی است اما اگر این تکنیک به درستی انجام نشود و بوتاکس به عصب برخورد کند، حتماً عوارض و خطرات شدیدی به همراه خواهد داشت. در اکثر موارد، این عوارض معمولاً موقت و خفیف هستند و به طور کلی پس از چند روز یا هفته از خود بگذرند. برخی از عوارض جانبی شایع این شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قرمزی در ناحیه تزریق ماده بوتاکس
  • درد در این ناحیه
  • کشیدگی در سطح پوست باسن
  • نامتقارن بودن فرم باسن ها

آیا تزریق بوتاکس به باسن موجب بزرگ شدن آن میشود؟

خیر، بوتاکس ماده‌ای است که کاربرد اصلی آن از بین بردن چین و چروک و خطوط مختلف پوست و همچنین کمی لیفتینگ است و برای افزایش سایز باسن باید از تکنیک‌های دیگر نظیر تزریق ژل باسن استفاده کنید.

هزینه تزریق بوتاکس باسن چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس به باسن به میزان واحد مورد نیاز از این ماده برای تزریق بستگی دارد که این مورد وابسته به میزان مشکل در ناحیه باسن است. به عنوان مثال هر چه چین و چروک‌ها بیشتر باشد، قطعاً فرد باید میزان بیشتری بوتاکس تزریق کند. برای اطلاع از قیمت هر واحد بوتاکس با شماره 09303839919 تماس بگیرید، زیرا این هزینه‌ها برای افراد بسیار متغیر است و نمی‌توان به طور قطعی بیان کرد.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 6 عدد و میانگین امتیازها 5]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *