دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

تزریق ژل به پیشانی

زیبایی ظاهری صورت یکی از موارد مهمی است که امروزه بسیاری از خانم‌ها و حتی آقایان به آن اهمیت می‌دهند. از عواملی که این زیبایی را تخریب کرده و چهره شخص را پیر نشان می‌دهد، خطوط اخم و چروک‌های سطح پیشانی و فواصل دو ابرو است. تزریق ژل به پیشانی یکی از تکنیک‌های بسیار موثر با ماندگاری بسیار بالا است که اگر به درستی انجام شود، هیچ عارضه‌ای برای شخص ندارد.

آشنایی با تزریق ژل به پیشانی

این تکنیک روشی بسیار سریع است که سبب ایجاد کشسانی مجدد پوست می‌شود و تمامی چین و چروک‌های ریز و درشت این ناحیه را از بین می‌برد. اگر شما هم علاقمند هستید که خط اخم خود را از بین ببرید، می‌توانید از روش تزریق ژل به پیشانی استفاده کنید. این روش تزریق زیبایی هم به عنوان یک راه درمانی و هم زیبایی بشمار می‌رود زیرا بسیاری از افراد به دلیل چروک‌های زیاد پیشانی، دچار افتادگی ابرو و سایر مشکلات دیگر می‌شوند که با این روش ساده برطرف می‌شود.

تزریق ژل پیشانی یکی از بهترین روش‌های غیر جراحی و غیرتهاجمی برای ایجاد جوانی چهره است که بسیار ایمن بوده و نتایج درخشانی را به ارمغان می‌گذارد و تمامی فرورفتگی‌های پیشانی را بهبود می‌بخشد.

تزریق ژل به پیشانی چگونه انجام میشود؟

تزریق ژل برای نواحی پیشانی بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود. این روش درد چندانی ندارد اما با این حال ماندگاری بسیار بالایی دارد. با بالا رفتن سن، کلاژن سطح پوست کم شده و پوست در فرآیند پیری قرار می‌گیرد. ابتدا پزشک ناحیه پیشانی را ضدعفونی کرده و سپس به گونه و اندازه‌ای ژل را تزریق می‌کند که چهره فرد از حالت عبوس خارج شود و پوست به طور کامل ترمیم شود. نتایجی که از این روش تزریق حاصل می‌شود، ترمیم و جوانی پوست و همچنین شادابی چهره است. حجم ژلی که به ناحیه پیشانی تزریق می‌شود، برای هر فرد متفاوت است زیرا این مقدار نباید به گونه‌ای باشد که صورت فرم مصنوعی پیدا کند.

تزریق ژل به پیشانی با سوزن یک بار مصرف انجام می‌گیرد اما به یاد داشته باشید که باید پوست شما توسط پزشک متخصص زیبایی مورد بررسی قرار گیرد. نقاط تزریق بر روی سطح پیشانی نشانه‌گذاری می‌شوند. انجام دادن کل مراحل تزریق ژل به این بخش از صورت، مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد.

تزریق ژل پیشانی در تهران
تزریق ژل پیشانی در تهران

چه افرادی به تزریق ژل پیشانی نیاز دارند؟

یکی از مهمترین دلایلی که باعث پیری صورت می‌شود، افزایش سن است که خاصیت ارتجاعی پوست را از بین می‌برد. اخم کردن‌های مداوم و جمع کردن ابروها، عامل موثر در بروز خطوط مختلف ناحیه پیشانی می‌شود. اگر شما دارای چین و چروک در سطح پیشانی خود هستید و یا افتادگی پیشانی دارید، باید از این روش استفاده کنید. تمامی خطوط عمیق پیشانی خود را با فیلر پر کنید تا برجستگی لازم را ایجاد نمایید.

آیا نیاز به تزریق ژل پیشانی در تهران دارید؟ برای اینکار با مطب دکتر پارسیان‌فر به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

عوامل موثر بر پیدایش چروک پیشانی

در این بخش به برخی از عواملی که موجب بروز مشکلات و چین و چروک‌های پیشانی می‌شوند، اشاره می‌کنیم اما لازم است بدانید که دلایل بیشتری وجود دارند که ممکن است باعث چروک و ایجاد خطوط پیشانی و افتادگی این ناحیه شوند:

  • اخم کردن‌های زیاد و یا نگاه داشتن حالت عبوس در چهره
  • قرارگیری زیاد در نور مستقیم آفتاب
  • وجود استرس و اضطراب مداوم
  • خستگی و کم خوابی‌های مداوم
  • خشکی بیش از اندازه پوست
  • عدم مراقبت از پوست

تزریق ژل به پیشانی بهتر است یا بوتاکس؟

این روش‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. تزریق بوتاکس برای کاهش حرکت ماهیچه‌ها و یا از کار انداختن بعضی از آنها استفاده می‌شود اما تزریق ژل، به صورت یکدست سطح پیشانی را پر می‌کند و تمامی خطوط را به طور همگن از بین می‌برد. تزریق ژل به پیشانی از بوتاکس ماندگاری بیشتری دارد و هم برای بانوان و هم آقایان قابل انجام است. اگر قبل از انجام این تکنیک، بوتاکس تزریق کردید، به پزشک خود اطلاع دهید تا در جریان باشد.

تزریق ژل به پیشانی چه مزایایی دارد؟

تزریق فیلر به پیشانی، به عنوان قطعی‌ترین روش درمانی و زیبایی بشمار می‌رود که دارای مزایای زیر است:

  • ماندگاری بسیار بالا
  • افزایش برجستگی پیشانی
  • رفع تمامی چین و چروک‌ها
  • از بین بردن خطوط پیشانی
  • بدون داشتن عوارض و درد
  • افزایش کلاژن‌‌سازی پوست
  • عدم ایجاد یک چهره غیر طبیعی

چه افرادی نباید تزریق ژل به پیشانی انجام دهند؟

با اینکه تزریق ژل به پیشانی یک روش ایمن است اما برای برخی افراد اصلا مناسب نیست و نباید از آن استفاده کنند:

  • خانم‌هایی که در دوران بارداری قرار دارند.
  • بانوانی که در دوران شیردهی قرار دارند.
  • اشخاصی که دارای دیابت کنترل نشده هستند.
  • افرادی که به هرگونه از ژل‌های تزریقی حساسیت دارند.
  • اگر زیر 17 سال سن دارید، بهتر است که از تکنیک‌های تزریق ژل استفاده نکنید.
  • اگر دارای عفونت‌های پوستی و بیماری‌های پوستی هستید، ابتدا به درمان این موارد بپردازید.
  • کسانی که دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌باشند و دوز بسیار زیادی کورتون استفاده می‌کنند.

مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل

آیا تزریق ژل به پیشانی عوارض دارد؟

این روش عارضه‌ای ندارد اما گاهی ممکن است که به دلیل تزریقات نامناسب و اشتباه و یا استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت و نامرغوب، مواردی چون قرمزی بیش از حد، التهاب، عفونت و یا برجستگی بیش از اندازه پیشانی یا کشیدگی زیاد پوست به وجود آید.

مهمترین توصیه این است که برای تزریق ژل به پیشانی و حتی برای سایر تزریقات زیبایی نظیر تزریق ژل لب، تزریق ژل چانه و یا سایر نقاط بدن به متخصص زیبایی مراجعه نمایید . این کار را در مراکز غیر مجاز انجام ندهید.

ماندگاری تزریق ژل به پیشانی چقدر است؟

ماندگاری انواع فیلر به کیفیت، برند و نوع ژل بستگی دارد که زمان دوام آنها معمولاً از 4 ماه شروع و تا 4 سال نیز ممکن است ادامه داشته باشد، اما باید توجه کنید که با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم و نامعقول و انتخاب یک برند ساده، نباید انتظار دوام طولانی داشته باشید. برای انتخاب نوع فیلر مناسب برای پیشانی خود، از پزشک مشورت بگیرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مدت زمان تزریق ژل به پیشانی حدود 10 دقیقه طول می‌کشد اما باید به جلسه ترمیمی توجه کنید. افرادی که ترمیم ژل پیشانی را به موقع انجام می‌دهند، ماندگاری را برای خود تثبیت می‌کنند و به مرور این ژل را در صورت خود جاسازی درست می‌کنند.

آیا ژل پیشانی نیاز به مراقبت خاصی دارد؟

افرادی که ژل پیشانی تزریق می‌کنند باید توجه داشته باشند که به فرم دمر و روی شکم تا دو هفته نخوابند. برای اینکه ببینید چه مقدار از چروک‌های عمقی برطرف شدند، مدام به پیشانی خود دست نزنید و یا فشار وارد نکنید. به طور کلی مراقبت خاصی نیاز نیست و لازم است تا شما چند روز اول را با احتیاط بیشتری بگذرانید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 2 عدد و میانگین امتیازها 5]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *