دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

تزریق چربی به ران

تزریق چربی به ران پا امکان پذیر است؟ داشتن تناسب اندام در پایین تنه بدن برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه تکنیک‌هایی مانند تزریق چربی به ران روی کار آمده است و افراد با استفاده از این روش، لاغری بیش از اندازه ران پای خود را برطرف کرده و تناسب لازم را با نواحی باسن و پهلو و ساق پا ایجاد می‌کنند. در این مقاله در مورد این روش اطلاعات کامل‌تری را برای شما بیان می‌کنیم که تشخیص دهید آیا کاندید خوبی برای آن هستید یا خیر.

نحوه تزریق چربی به ران

برخی افراد تصور دارند که تنها باید برای جراحی‌های زیبایی از سلامت جسمانی برخوردار باشند اما اینطور نیست و باید حتی برای تزریق چربی به ران نیز از سلامت جسمی و روحی خود اطمینان داشته باشید. اگر هرگونه بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

پزشک در جلسه مشاوره بررسی خواهد کرد که چربی مورد نیاز ران پای شما را باید از کدام ناحیه بردارد. برای تزریق چربی به ران، معمولاً از چربی‌های شکم و پهلو استفاده می‌شود. پزشک ناحیه‌ای از شکم و یا پهلوی شما را بی‌حس کرده و با استفاده از روش‌های مخصوص چربی را می‌کشد و سپس به دستگاه سانتریفیوژ منتقل می‌کند.

در واقع چربی برداشته شده باید پاکیزه از هر خون و ترشح باشد و سپس برای بدن تزریق شوند.

تزریق چربی به ران
تزریق چربی به ران

در صورتی که این مرحله نادیده گرفته شود، فرد در آینده‌ای بسیار نزدیک به عفونت دچار خواهد شد و حتی ممکن است نیاز باشد تا چربی تزریقی را از بدن خارج کند.

بعد از خالص سازی چربی، با استفاده از یک سرنگ باریک به نام کانولا، تزریق چربی به ران پا را انجام می‌دهد. اگر تزریق به این ناحیه همزمان با تزریق چربی به ساق پا و یا تزریق چربی به مچ پا باشد، مقدار بیشتری از ناحیه شکم و پهلو‌ها چربی برداشته می‌شود. این روش همانند تزریق ژل ران باید در زاویه‌ای مناسب انجام شود تا ران پای زیباجو، فرمی نامناسب به خود نگیرد.

تزریق چربی ران برای چه افرادی مناسب است؟

برخی افراد برای تزریق چربی به ران پا کاندید بسیار خوبی بشمار می‌روند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • افرادی که ران پای لاغر دارند.
  • اشخاصی که فرم ران آنها نسبت به بغل ران نیز تناسب ندارد.
  • اشخاصی که از باریک بودن ران پای خود ناراضی هستند.
  • افرادی که از سلامت جسمانی خوبی برخوردار هستتند.
  • افرادی که کاندید تزریق چربی به باسن هستند و همزمان این روش را انجام دهند.
  • خانم‌های میان 27 سال تا 60 سال نیز بهترین کاندید برای این تکنیک هستند.
  • افرادی که از نظر پوستی هیچ مشکلی ندارند.

مزایای تزریق چربی ران چیست؟

این روش نتایج بسیار ماندگار داشته و از هزینه‌های زیاد همانند جراحی برخوردار نیست که از مهمترین مزایای تزریق چربی به ران بشمار می‌رود. با استفاده از این شیوه می‌توانید به راحتی زیبایی را به پاهای خود ببخشید و بغل ران پای خود را همزمان پرتر کنید. توجه داشته باشید به دلیل اینکه از چربی خود بدن استفاده می‌شود، میزان خطر و عوارض برای فرد بسیار کم است.

مشاهده نمونه کارهای تزریق چربی

تزریق چربی به ران چه خطراتی دارد؟

به طور کلی همه روش‌های زیبایی دارای خطراتی هستند اما باید بدانید که تورم و درد و خونریزی از متداول‌ترین عوارض این روش است. این تکنیک را توسط پزشک با تجربه و متخصص انجام دهید زیرا در غیر این صورت و با عدم رعایت بهداشت و اصول مراحل، عفونت بسیار شدیدی برای فرد ایجاد خواهد شد.

نکات مراقبتی بعد از تزریق چربی به ران

به طور کلی برای اخذ نتایج مناسب و ماندگار، فرد باید از ابتدا مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به ران پا را بشناسد.

  • به هیچ عنوان در روز‌های اولیه ورزش‌های سنگین انجام ندهید و حتی پیاده‌روی هم انجام ندهید.
  • به مقدار فراوان آب بنوشید و همچنین به نحوه خوابیدن خود توجه داشته باشید.
  • تا چندین روز بعد از تزریق چربی به ران باید آنتی‌بیوتیک مصرف کنید.

ماندگاری تکنیک تزریق چربی به ران چقدر است؟

به طور کلی این روش ماندگاری و دوام بالایی دارد و حتی از بازگشت فرم بدن به حالت‌های قبلی، تا حدودی از این نتایج باقی خواهد ماند. افراد باید توجه کنند که بعد از تزریق چربی به ران خود، رژیم‌های لاغری چربی سوز نگیرند و کاهش وزن شدید نداشته باشند. به طور کلی حدود 30 تا 50 درصد چربی تزریق شده، ماندگاری دائمی دارد.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 3 عدد و میانگین امتیازها 5]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *