دکتر سعید پارسیان‌فر – نظام پزشکی 109316

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

اگر به دنبال ظاهر و فرم لب طبیعی اما پرحجم هستید، باید بدانید که فرم لب قلوه ای برای شما انتخاب مناسبی است. این مدل لب، طرفداران زیادی دارد و جذابیت چهره شما را چند برابر خواهد کرد. از آنجایی که لازم است قبل تزریق ژل لب مدل آن را انتخاب کنید، بنابراین باید اطلاعاتی در مورد انواع آن کسب کنید که در این مقاله در مورد نحوه تزریق ژل لب مدل قلوه ای و تفاوت آن با دیگر روش‌ها اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

نحوه تزریق ژل لب قلوه ای

لب‌های قلوه ای دارای ظاهری پرحجم و برجسته هستند. در این نوع تزریق ژل لب، متخصص زیبایی، ژل را به صورت همزمان و هم راستا به لب بالا و لب پایین تزریق می‌کند. بر خلاف تزریق ژل لب روسی، در این مدل لب‌ها کشیده و زاویه‌دار نمی‌شوند بلکه هدف و تمرکز اصلی فقط افزایش حجم و برجسته‌سازی لب‌های بالا و پایین است.

چه برندی برای ژل لب قلوه ای بهتر است؟

برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای باید توجه داشته باشید که از برندهای معتبر و با کیفیت استفاده کنید تا قابلیت فرم‌گیری بیشتری داشته باشند. هرچه میزان بافت فیلر انتخابی شما منسجم و سخت‌تر باشد، سبب می‌شود تا پزشک نتواند فرم قلوه‌ای را برای لب شما ایجاد کند.

برترین برندهای ژل لب نظیر ژل ژوویدرم محصول کشور آمریکا، استایلج محصول فرانسه و رستیلن محصول کشور سوئیس و رووفیل که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. دقت کنید ژل‌های ارزان، بی‌کیفیت، با ماندگاری کم، استاندارد نیستند و ممکن است برای بدن شما خطرآفرین باشند. برای انتخاب بهترین برند فیلر لب برای تزریق ژل لب قلوه ای با بهترین متخصص زیبایی دکتر پارسیان فر مشورت کنید.

ماندگاری ژل لب مدل قلوه ای

سنجش میزان ماندگاری ژل برای این مدل همانند سایر مدل‌های ژل لب، نظیر ژل لب عروسکی و روسی، به سه عامل مهم نوع ژل انتخابی، برند آن و کیفیت ژل بستگی دارد.

همانطور که می‌دانید ژل‌های موقت دارای ماندگاری کوتاه مدتی هستند که تا 9 ماه دوام داشته باشند اما ژل لب دائمی حتی در برخی برندها تا 2 سال نیز ماندگاری دارد. باید بیشتر از میزان هزینه به کیفیت برند فیلر توجه کنید تا هم فرم‌دهی بهتر و هم ماندگاری بیشتری داشته باشد. برند ژل بر اساس نظر متخصص و همفکری با زیباجو انتخاب می‌شود که تفاوت میزان هزینه را به همراه دارد.

آیا نیاز به تزریق ژل لب مدل قلوه ای در تهران دارید؟ برای مشاوره رایگان و تزریق ژل می‌توانید با کلینیک تخصصی دکتر پارسیان‌فر به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

تفاوت ژل لب قلوه ای با ژل لب روسی

همانطور که متوجه شدید، این مدل لب پرحجم و برجسته است، به طوری که تفاوت چندانی میان لب بالا و پایین وجود ندارد اما در تزریق ژل لب روسی، حجم لب بالا و پایین با یکدیگر متفاوت بوده، به گونه‌ای که در مدل روسی، لب بالا مورد توجه و فرم‌دهی بیشتری قرار می‌گیرد.

تزریق ژل لب قلوه ای در تهران
تزریق ژل لب قلوه ای در تهران

در مدل لب قلوه ای هیچگونه زوایای خاصی را در لب‌های بالا و پایین مشاهده نمی‌کنید. لب قلوه‌ای در ناحیه وسط، برجسته بوده و همین موضوع سبب می‌شود که ظاهر زیبا و جذابی برای لب‌ها ایجاد شود.

ژل لب قلوه ای برای آقایان

امروزه زیبایی و برقراری تناسب برای آقایان نیز به اندازه بانوان دارای اهمیت است. بسیاری از آقایان، لب‌هایی در اندازه‌های بسیار کوچک دارند یا از نامتقارن بودن لب‌های خود ناراضی هستند. این افراد می‌توانند تزریق ژل لب نچرال انجام دهند تا با ایجاد ظاهری طبیعی، به طور نامحسوس جذابیت چهره خود را افزایش دهند. مدل لب‌های قلوه ای یا روسی یا انواع دیگر برای مردان مناسب نیستند اما همانطور که گفته شد، ژل لب طبیعی مانعی ندارد.

آیا ژل لب قلوه ای عوارضی دارد؟

تزریق ژل در دسته روش‌های زیبایی تهاجمی نیست و در نتیجه عوارض قابل توجهی ندارد. برخی علائم معمول مانند تورم، قرمزی، کبودی و درد و وسواس لمس مداوم آن در افرادی که تزریق ژل لب انجام داده‌اند، در همان ابتدا بروز می‌کند که حداکثر تا 3 روز با فرد همراه است.

برخی افراد به انواع فیلرها، واکنش‌های حساسیتی نشان می‌دهند و یا فرم لب تزریقی برایشان خوشایند نیست که راه حل تجزیه و تخلیه ژل برای این موارد وجود دارد. در صورتی که به بیحسی‌های موضعی نیز واکنش آلرژیک دارید، باید متخصص زیبایی خود را در جریان قرار دهید.

هزینه تزریق ژل لب قلوه ای چقدر است؟

یکی از مهمترین مواردی که برای بانوان قبل از انجام هر تکنیک زیبایی دارای اهمیت است، میزان هزینه آن است. هزینه‌های انواع روش‌های زیبایی توسط هیچ شرکت بیمه‌ای مورد پذیرش واقع نمی‌شود.

هزینه تزریق ژل لب قلوه ای نسبت به ژل لب طبیعی کمی بالاتر است زیرا در این فرم لب، به میزان بیشتری ژل برای تزریق نیاز است. میزان هزینه‌های تزریق ژل لب به نوع فیلر و برند انتخابی بستگی دارد زیرا دستمزد پزشک بسیار جزئی است و چشمگیر نیست.

بسیاری از بانوان ترجیح می‌دهند برای مدل‌های حساس نظیر فرم لب قلوه‌ای از برندهای معتبر و خارجی استفاده کنند تا با پرداخت یک بار هزینه از ماندگاری بیشتر کار لذت ببرند. هزینه هر سی‌سی ژل دائمی بیشتر از موقت آن است.

توصیه می‌شود، برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای هرگز به آرایشگاه‌ها مراجعه نکنید و این کار را به متخصص بسپارید تا نتیجه فوق‌العاده‌ای حاصل شود و به عوارض ناخوشایند و دردسرهای بعد از آن دچار نشوید.

نکات مهم قبل از تزریق ژل لب قلوه ای

توصیه می‌شود افرادی که اولین بار برای تزریق ژل لب مدل مدل قلوه ای کاندید شده‌اند، درمورد مزایا و معایب، سن انجام، ماندگاری، قابلیت تخلیه، عوارض و نقاهت آن اطلاعاتی کسب کنند. همچنین با دکتر زیبایی خوب مشورت نمایند که آیا تزریق فیلر لب قلوه‌ای برای فرم صورت و چهره‌شان مناسب است یا خیر.

در ادامه باید به این موارد توجه کنید:

  • مواد آرایشی را از روی لب خود پاک کنید.
  • اگر سابقه تبخال دارید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • داروهای آسپرین و ضد التهاب را از ده روز قبل تزریق مصرف نکنید.
  • نوشیدنی الکلی از 48 ساعت قبل مصرف نکنید زیرا الکل باعث افزایش خونریزی می‌شود.
  • خدمات دندانی مثل جرم‌گیری از ده روز قبل از تزریق ژل لب انجام ندهید زیرا آزردگی را افزایش می‌دهد.

توجه داشته باشید که بهتر است هنگام بارداری و شیردهی، درگیری بیماری خود ایمنی، عفونت در لب و یا نزدیک ناحیه لب و همچنین حساسیت به ژل و داروی بیحسی، از تزریق هر گونه ژل لب پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب قلوه ای

همان قدر که انتخاب یک پزشک خوب و برگزیدن برند فیلر و بسیاری موارد دیگر در نتیجه نهایی تاثیرگذار است، باید بدانید که به همان اندازه مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب نیز در میزان ماندگاری تاثیر خواهد گذاشت.

بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای ممکن است به تغییر ایجاد شده حساس شوید و مدام لب‌های خود را لمس کنید. مهم‌ترین نکته این است که از فشار و مالش لب خود بعد از تزریق ژل لب پرهیز کنید زیرا فرم لب در ابتدای تزریق فیلر حساس است و ممکن است در اثر فشارهای وارد شده، تغییر فرم ایجاد شود.

بلافاصله بعد از تزریق ژل لب قلوه ای سعی کنید، سر خود را رو به بالا نگه دارید و از کمپرس سرد برای رفع التهاب و کبودی استفاده کنید. توجه داشته باشید که کبودی پس از تزریق طبیعی بوده و نسبت به آن نگران و حساس نباشید. اگر علائم کبودی و التهاب بیش از 3 روز ادامه داشت، این موارد را با پزشک خود در میان بگذارید.

بعد از تزریق فیلر لب با مدل قلوه ای، داروهای تجویزی پزشک مانند ضد التهاب و آنتی‌بیوتیک را در موقع مناسب مصرف کنید. توجه داشته باشید تا سه روز از نوشیدن چای داغ یا موارد این چنینی خودداری کنید زیرا ممکن است، باعث حرکت و شل شدن فیلر لب شود.

برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای چه کار کنیم؟

برای تزریق ژل لب قلوه ای در تهران یا مشاوره رایگان میتوانید با کلینیک تخصصی دکتر پارسیان‌فر به شماره 09303839919 تماس بگیرید.

برای ژل لب قلوه ای چه مقدار ژل باید تزریق کرد؟

برای تشخیص میزان ژل باید با متخصص زیبایی خود مشورت کنید زیرا اندازه لب هر فرد متفاوت است. زیباجویان برای بار اول مقدار کمی فیلر برای تزریق انتخاب می‌کنند و برای ایجاد تغییر ریسک نمی‌کنند، زیرا می‌خواهند ظاهری طبیعی داشته باشند و آمادگی لازم را برای تغییر ناگهانی ندارند. برای تزریق ژل لب طبیعی میزان نیم تا یک سی‌سی برای مرتبه اول پیشنهاد می‌شود که این میزان برای فرم قلوه ای بیشتر است.

مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 5 عدد و میانگین امتیازها 5]
دکتر سعید پارسیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 نظر

  • سحر گفت:

    سلام. اگر ژل لب قلوه ای انجام دادم و راضی نبودم چی میشه؟ امکانش است که ژل را از بین ببرید؟